Gå til innhold

Stilling for gpunktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til stillinger som stimulerer gpunktet mitt. Når sexpartnere fingrer meg får jeg gpunktsorgasme, men har ikke fått til dette ved samleie ennå. Har vinkling på penis noe å si for valg av stilling?

Anonymkode: 8badf...ff8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ligge i "skje".....altså at mannen ligger bak deg og du holder godt opp den øverste foten. Når vi gjør dette,squirter jeg og det er megadeilig👍🏻👍🏻

Anonymkode: c9a80...403

Skrevet

Det avhenger jo av så mye, så det er mye bedre å prøve seg fram. Finne hva som passer for akkurat dere to. Men jeg har hatt best suksess i misjonæren og alle variantene der. Bruk gjerne puter for å gjøre det enklere å treffe rett. 

Skrevet

Varianter av misjonæren er bra, men det forutsetter at han vet hva han gjør.

Et godt alternativ er at du ligger på magen og han ligger over deg.

Skrevet

Det som trengs her er en stor penis ;)

Anonymkode: 16c0c...90f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som trengs her er en stor penis ;)

Trenger ikke svære greiene for å nå g-punktet. :nigo:

Skrevet

Hos meg funker det best om Kjære er øverst og meg på rygg.. :P helst med beina mine i været.. 

Skrevet
10 minutter siden, Sphere skrev:

Trenger ikke svære greiene for å nå g-punktet. :nigo:

Sitter kanskje ikke så langt unn, men en større penis vil fortsatt gjøre en bedre jobb. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter kanskje ikke så langt unn, men en større penis vil fortsatt gjøre en bedre jobb. 

Kommer helt an på formen på penis, hva stilling som brukes, om han vet hvor g-punktet er, og om han vet hvordan bruke den penisen han har.. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kommer helt an på formen på penis, hva stilling som brukes, om han vet hvor g-punktet er, og om han vet hvordan bruke den penisen han har.. 

Og hvor hard han blir, og størrelsen hennes har selvsagt også noe å si. Det jeg har funnet ut av er at dersom jeg oppmuntrer til kommunikasjon, er det mye enklere å finne nøkkelen. Ei trygg, åpen dame, som vet hvordan hun vil ha det, hjelper langt mer enn en stor penis. 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke med en større penis, når det er den som skal tenke med. Det sitter faktisk mellom ørene, på den som penisen henger fast på, om det vil fungere.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Prøv dere fram, snakk sammen. Fortell ham hva du ønsker å oppnå. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...