Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vel, da sier jeg bye-bye til alle på singelforumet, for nå hører jeg ikke hjemme her lenger.

har hengt her inne sånn litt under tvil, i og med at tilværelsen min har mye til felles med singeltilværelsen selv om den offisielle statusen er mer komplisert.

men nå er det slutt. i'm in løøøv.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
men nå er det slutt.

Hvorfor det? Hvorfor ikke forklare den prosessen som førte til at du nå ikke er singel? Hvem av dere gjorde hva? Hva gjorde han? Du? Hvordan? Tid?

Mange ting andre kan lære av.

Det var ikke mer komplisert enn at du bare planla å ha sex? Siterer deg tidligere i dag: "nå planlegger jeg å ha sex om ikke så lenge" Det er å ha makt over andre mennesker.

Skrevet

Hvorfor det? Hvorfor ikke forklare den prosessen som førte til at du nå ikke er singel? Hvem av dere gjorde hva? Hva gjorde han? Du? Hvordan? Tid?

Mange ting andre kan lære av.

Det var ikke mer komplisert enn at du bare planla å ha sex? Siterer deg tidligere i dag: "nå planlegger jeg å ha sex om ikke så lenge" Det er å ha makt over andre mennesker.

du, ærlig talt har jeg veldig lite behov for å legge ut om kjærlighetslivet mitt i detalj på internett.

og jeg tror slett ikke det er mye lærdom for andre i den historien heller.

nei, det var ikke så enkelt som at jeg bestemte meg for å ha sex snart. det var ekstremt mye mer komplisert, og historien strekker seg tilbake til da valentino gikk på ungdomsskolen, så noe referat er fullstendig utelukket.

for det første ville jeg sittet her til påske, for det andre er det en privat sak.

• 15 år senere...
Skrevet

Kult.

Anonymkode: dedbd...de4

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult.

Anonymkode: dedbd...de4

Kult for 15 år siden kanskje..?

Anonymkode: c9a95...1c8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...