AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg skal til Auschwitz og Berlin i høstferien. Er det kaldt der? Hva trenger jeg av klær? Skal være der i 6 dager. Noen tips til meg, så kom med dem Anonymkode: c3e9f...b99
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Gled deg! Det er så moro å være der! Anonymkode: 82ee7...21f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Umh, de to ligger jo hundrevis av km fra hverandre, mener du at du først skal til Auschwitz i Polen, og så til Berlin (elleromvendt)? Eller har du bommet på konsentrasjonsleiren nå? Det er litt varmere enn norsk høst, men ikke mye. Se på engelsk wikipedia for klima og snittemperatur, og bruk yr før du skal dra. Verre er det ikke. Det er umulig å spå om det blir en hetebølge eller kuldeperiode akkurat når du skal dra, så du må nesten se på yr når det nærmer seg. Anonymkode: 7cfc0...568 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Polen og Tyskland har relativt likt klima som Norge, kanskje hakket varmere, men ikke mye Anonymkode: c25ae...eb2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Gled deg! Det er så moro å være der! Anonymkode: 82ee7...21f Vet ikke helt hva jeg skal si om denne kommentaren...... "Moro" å være i Auschwitz? Det er veldig gripende og sterkt, men jeg ville ikke brukt ordet "moro"..... Anonymkode: 26e4e...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Takk for svar. Skal på skoletur sammen med klassen til barnet mitt. Til Krakow(Auschwitz & Birkenbau) og Berlin. Blir en spennende tur, som jeg gleder og grue meg til Anonymkode: c3e9f...b99
Aviale Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 Da vi var der på skoletur, var det en del kaldere der nede enn i Norge på denne tiden... Flere polakker som bor der jeg vokste opp, sa etterpå at det var helt vanlig at det var kaldere der i september/oktober. Så ville tatt med en varmere jakke i alle fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå