Stoltskeiv Skrevet 26. september 2017 #1 Del Skrevet 26. september 2017 Hei. Jeg er hobbyfotograf og skal ha min første foto utstilling i Juni. Jeg har allerede planlagt servering, tid og sted. men så lurer jeg på hva mer er det lurt å finne ut av? Jeg er helt på startfasen av planlegningen. Jeg tenkte og få lokalavisen til og komme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 26. september 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 26. september 2017 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Del Skrevet 26. september 2017 Hjelper ikke galleriet ditt deg med dette? Anonymkode: 3b9fc...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Del Skrevet 26. september 2017 4 timer siden, gladjenta96 skrev: Hei. Jeg er hobbyfotograf og skal ha min første foto utstilling i Juni. Jeg har allerede planlagt servering, tid og sted. men så lurer jeg på hva mer er det lurt å finne ut av? Jeg er helt på startfasen av planlegningen. Jeg tenkte og få lokalavisen til og komme også Hei jeg tror at du kan få svært gode tips om du skriver innlegget i forumet på Foto.no Der er det mange erfarne fotografer. Anonymkode: bfc1d...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå