AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Hei, jeg har en kjæreste (mann) og er veldig glad i han. Jeg har i det siste slitt med angst og sammen med det dukker det opp en hel del merkelige tanker. Blant annet har hodet mitt fått det for seg at jeg er lesbisk. Eneste grunnen til at det begynte er at jeg har lettere for å si at en jente er pen enn kjæresten min, han tørr ikke i tilfelle jeg blir såret. Noe som er søtt Men dette resulterte at hjernen min fikk helt panikk og er overbevist om at dette skyldes homofili. Jeg synes jenter ofte har penere ansiktstrekk enn gutter og at de kler seg bedre. Bortsett fra det har jeg aldri vært forelsket i ei jente (eller i noen andre enn kjøresten min, jeg antar at jeg ikke forelsker meg så lett). På grunn av hjernens fiksering så ser jeg nå mer på jenter fordi det hele tiden ligger i underbevistheten, men dette trigger jo bare angsten mere.. Jeg kan tenke at ei jente har bra kropp, pene ansiktstrekk, fint går og kul klesstil.. Må bare si at jeg har ingenting imot homofili, men jeg ønsker ikke å være det selv - jeg er jo glad i kjæresten min Er det noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 83843...8a0
LiseOslo Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 (endret) At du finner andre jenter pene betyr ikke at du nødvendigvis er bi eller lesbisk, når du skriver at du aldri har forelsket i ei annen jente så er du antagelig ikke det. Men hva så om du er bi? Så lenge du fortsetter å være forelsket i typen din så gjør vel det ikke noe om du kanskje er litt bi? Endret 25. september 2017 av LiseOslo 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Prøv ut sex med ei jente. Føles det "riktig" så vet du at du er skeiv. Føles det bare rart så er du ikke skeiv. Så enkelt er det. Anonymkode: ccdeb...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Man kan fint synes at en person er pen uten å være seksuelt tiltrukket av de. Jeg synes det er mange som er pene, både menn og damer, uten at jeg har noe ønske om å ha sex med de. Jeg synes også søsteren min er pen, vil absolutt ikke ha sex med henne Anonymkode: 86eca...8c5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Høres mer ut som en OCD utgave. Hvis du er redd for at det skal vøre sånn. Eller evt vi hvis du liker tanken på jenter. Det finnes så mange varianter... Anonymkode: 73b4c...979
Rotemor Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Du infortolker veldig mye her.... Blir litt barnslig å tro man er lesbisk fordi man kan se at jenter er søte... Tynt. Har du følt deg tiltrukket så hadde det vært noe å svare på Antar at du er veldig ung. Det går nok like fort over som det kom
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 TS her. Trenger ikke være barnslig, med angst er det ofte vanskelig å skille hva som er ekte og hva som bare er støy som følge av angst. Tenkte derfor det kunne være nyttig og høre om det var andre som hadde vært borti noe lignende. Det var noen hyggelige innspill lengre oppe som jeg setter pris på Anonymkode: 83843...8a0
Ronaldo85 Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv ut sex med ei jente. Føles det "riktig" så vet du at du er skeiv. Føles det bare rart så er du ikke skeiv. Så enkelt er det. Anonymkode: ccdeb...fb3 Hun er i et forhold.
Rotemor Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Trenger ikke være barnslig, med angst er det ofte vanskelig å skille hva som er ekte og hva som bare er støy som følge av angst. Tenkte derfor det kunne være nyttig og høre om det var andre som hadde vært borti noe lignende. Det var noen hyggelige innspill lengre oppe som jeg setter pris på Anonymkode: 83843...8a0 Du presiserer at den eneste årsaken er at du sier og ser at jenter er pene. Alle gjør jo det. Kjæresten din også. Så da er det nok noe du skaper. Men om du liker å leke med tanken, så gjør nå bare det. Men det er jo ingenting i det du skriver som så mye som antyder at du tiltrekkes av jenter....Derfor synes jeg det blir barnslig. Endret 25. september 2017 av Rotemor
Gjest Alterego666 Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 Dersom du aldri har forelsket deg i en jente, er det en tynn sjanse for at du er lesbisk. Får du seksuell tenning på jenter, kan det være at du er (lett) biseksuell. Slik du beskriver det, synes du bare jenter er penere. Det er jo ikke veldig kontroversielt eller noe som er verd å problematisere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå