AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 tisser på meg etter kraftig klitorisstimuli.. uff flaut. og turnoff? Anonymkode: b8211...fcb
Norre Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Nja... Ikke for dem som liker sånt, vel? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: tisser på meg etter kraftig klitorisstimuli.. uff flaut. og turnoff? Anonymkode: b8211...fcb Er du sikker på at det ikke er squirting? Anonymkode: 90ac6...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Er du sikker på at det ikke er squirting? Anonymkode: 90ac6...c5c Squirting/kvinnelig ejakulasjon er for det meste urin. TS, det er veldig vanlig å tisse på seg når man får orgasme. Anonymkode: 17b13...bca 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Turn on! Anonymkode: fc32e...1d3
SlemUlv Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Squirting/kvinnelig ejakulasjon er for det meste urin. TS, det er veldig vanlig å tisse på seg når man får orgasme. Anonymkode: 17b13...bca Kilde? 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Kilde? Finnes ikke for det han påstår er bare, no pun, sprøyt. Anonymkode: 2eae2...01e 1
SlemUlv Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ikke for det han påstår er bare, no pun, sprøyt. Anonymkode: 2eae2...01e Jeg vet det er tull, derfor det kunne vært moro å se hvor vedkommende har det fra 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: tisser på meg etter kraftig klitorisstimuli.. uff flaut. og turnoff? Anonymkode: b8211...fcb Leit å se at tråden din er blitt sporet av litt. Men om du lurer, stort turn on... Men så liker jeg å bli våt. Anonymkode: 2eae2...01e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 8 hours ago, SlemUlv said: Kilde? A chemical analysis was performed on all of the fluid samples. Two women showed no difference between the chemicals present in their urine and the fluid squirted at orgasm. https://www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/ During sexual excitement, the women’s empty bladders filled up, and then, after they’d squirted, they were empty again—just as they’d been after they peed the first time. Which suggests that the women were probably releasing urine. https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/female-ejaculation Study Concludes That Women Who Squirt During Sex Are Actually Peeing http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing/ Anonymkode: 17b13...bca 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Leit å se at tråden din er blitt sporet av litt. Men om du lurer, stort turn on... Men så liker jeg å bli våt. Anonymkode: 2eae2...01e Ja, mange liker wet sex. Ikke noe galt i det! Anonymkode: 17b13...bca
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #12 Skrevet 25. september 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Finnes ikke for det han påstår er bare, no pun, sprøyt. Anonymkode: 2eae2...01e Det finnes ørten, men svært mange mennesker ønsker ikke å vite at de tenner på at kvinner tisser på seg. Anonymkode: 17b13...bca
SlemUlv Skrevet 25. september 2017 #13 Skrevet 25. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: A chemical analysis was performed on all of the fluid samples. Two women showed no difference between the chemicals present in their urine and the fluid squirted at orgasm. https://www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/ During sexual excitement, the women’s empty bladders filled up, and then, after they’d squirted, they were empty again—just as they’d been after they peed the first time. Which suggests that the women were probably releasing urine. https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/female-ejaculation Study Concludes That Women Who Squirt During Sex Are Actually Peeing http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing/ Anonymkode: 17b13...bca Etter å ha lest disse, så er jeg altså mer sikker på at du har feil så bra. Det er urin I det ja, men ikke kun urin. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #14 Skrevet 25. september 2017 Jeg syns det er turn on. Sex skal jo være litt vått og grisete Man må kanskje bare planlegge litt mer og ev. Ha på trusa eller .no slik at det ikke spruter over alt. Samt et håndkle eller tisselaken i senga. Anonymkode: 575f7...0e9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #15 Skrevet 25. september 2017 Takk til alle som har svart meg, avsporing eller ei. Dette med hva som er squirting eller ikke er vanskelig å si. Men er ganske sikker på at det er mest urin det er snakk om her altså. Jeg får ta med sånn kladd i sengen når jeg skal ha sex. Anonymkode: b8211...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #16 Skrevet 25. september 2017 5 minutes ago, SlemUlv said: Etter å ha lest disse, så er jeg altså mer sikker på at du har feil så bra. Det er urin I det ja, men ikke kun urin. 9 hours ago, AnonymBruker said: Squirting/kvinnelig ejakulasjon er for det meste urin. Lær deg å lese. Anonymkode: 17b13...bca
SlemUlv Skrevet 25. september 2017 #17 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å lese. Anonymkode: 17b13...bca Kanskje du skal lese alt som står i linkene dine? 1
SlemUlv Skrevet 25. september 2017 #18 Skrevet 25. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk til alle som har svart meg, avsporing eller ei. Dette med hva som er squirting eller ikke er vanskelig å si. Men er ganske sikker på at det er mest urin det er snakk om her altså. Jeg får ta med sånn kladd i sengen når jeg skal ha sex. Anonymkode: b8211...fcb I følge linkene gikk over her, er det SPOR av urin i squirt, men det er altså ikke som om du tisser på noen 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #19 Skrevet 25. september 2017 Denne væsken er analyser, det er ca en teskje væske som kommer ut, den er klar blank eller hvit og luktfri. Består av væsker som kommer ut av urinrøret, MEN inneholder kun spor i for av dråper av urin. Anonymkode: 90ac6...c5c 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå