Gå til innhold

Lei av å være singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savner noen å kose med, se serier og film med, gå ut og ta en øl, sex, gjøre noe morsomt med.

Har vært singel i snart 3 år nå, har vært på tinder og møtt folk gjennom hobbier, men jeg har aldri fått noen følelser så det har bare blitt med 2-3 dater. Nå har jeg startet på et nytt studie i en alder av 30 år, og her er det en jeg virkelig har sansen for, men det er ingen flørting og jeg er ganske sjenert. Han er også 30, og vi har tilbringt litt tid sammen på kveldstid, men da med flere andre på studiet tilstede også.

Er som en skikkelig teit avstandsforelskelse, tenker på han hele tida og har så lyst på han. Hvordan går man fram uten at det blir rart om det ikke blir noe mer? Eller bør jeg anta at han ikke er interessert i noe mer om han ikke har foreslått at vi skal finne på noe alene/tar noe særlig kontakt?

Er ikke så glad i tinder og nettdating da jeg har vært uheldig med de jeg har møtt der (sinte, stalker, lyver på alder osv), så tar gjerne i mot tips om noen vet om et bedre sted. Bruker mye tid på studier og deltidsjobb, så har for lite tid til å melde meg på en ny ukentlig aktivitet.

Anonymkode: 6b4d8...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får vel bare kvinne deg opp og prøve deg på mannen.  Kanskje får du han, kanskje ikke, men du vet jo ikke før du har prøvd.  

Sikkert kjipt å møte han ofte om du blir avvist, men det er jo ikke akkurat ideelt å henge med han nå heller som du er forelsket og ikke får noe respons fra han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om dere skal lese sammen, være på gruppe etc. Hvis han sier nei, vet du det. Hvis han sier ja er det mulighet for å gå lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Spør om dere skal lese sammen, være på gruppe etc. Hvis han sier nei, vet du det. Hvis han sier ja er det mulighet for å gå lenger....

Vi er ikke på gruppe sammen (de er satt av foreleser) men vi gjør andre ting sammen på fritiden og diskuterer ofte studierelaterte ting i pausene, møtes også i helgene for quiz og andre ting (men aldri alkohol inn i bildet eller noe som hadde gjort det enklere).

men hvordan går man egentlig lenger? jeg har aldri "sjekket" opp noen før, er vel mer vant til at menn er frampå og legger ei arm rundt meg, flørter, holder hånda mi og sier fine ting ute på byen om det er noen jeg har kjent fra før.

Sitat

Du får vel bare kvinne deg opp og prøve deg på mannen.  Kanskje får du han, kanskje ikke, men du vet jo ikke før du har prøvd.  

Ja, hvordan bør jeg prøve meg da? Kan liksom ikke hive meg over han på campus og begynne å kline med han :fnise: Jeg skal nok overleve å bli avvist, og oppføre meg som en venn så det er ikke så ille for min egen del, var mer om han synes det er ukomfortabelt jeg tenkte på.

Anonymkode: 6b4d8...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

 

Ja, hvordan bør jeg prøve meg da? Kan liksom ikke hive meg over han på campus og begynne å kline med han :fnise: Jeg skal nok overleve å bli avvist, og oppføre meg som en venn så det er ikke så ille for min egen del, var mer om han synes det er ukomfortabelt jeg tenkte på.

Anonymkode: 6b4d8...f90

Jeg er ikke noe god på å sjekke opp jeg heller, men det handler jo mest om å tørre. Inviter han med på noe, hvor det bare er dere to eller noe. 

Igjen jeg er ikke noe god på sjekking.

Tror ikke du skal tenke for mye for at det kanskje blir ukomfortabelt for han å avvise deg. Så lenge du gjør det på en respektfull måte og takler å bli avvist så er det jo helt greit å prøve seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør om han vil være med på noe, spør om han vil følge deg hjem etc... og se hva som skjer. Det kan være at du må være litt frempå... det som er bra med det er at du 'sender ballen til ham'.. 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...