AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Mistenker at det er det jeg sitter igjen med etter en håndballkamp i dag. Opplevde plutselig smerte ved vending under kampen, men ikke så ille at jeg ikke kunne fortsette. Smertene bli imidlertid verre for hver gang jeg gjorde en retningsforandring e.l og til slutt ba jeg om å bytte fordi jeg ikke ville tøye grensa noe lenger. Det er jo helt tydelig at dette ikke en en total avrivning av sena, men den har i hvert fall fått seg en skikkelig trøkk! Det er veldig ømt i området rett over hælbeinet, ikke spesielt hovent og vondt å strekke ut sena helt. Har googla litt og lest i pensumboka mi fra idrettsmedisinkurset jeg har tatt tidligere, men det er lite å finne om dette. Det er liksom enten tendinopati eller totalruptur. Så derfor tenkte jeg å høre om det var noen her med erfaringer på området. Hvordan blir dette framover? Hvor lang tid tar det osv? Jeg burde selvfølgelig sikkert kontakte lege eller noe for å få en ordentlig titt på det, men det får vente til o morgen i så fall:) Så lenge jeg holder beinet i ro er det ikke spesielt smertefult, heldigvis! Anonymkode: 2fa06...a5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå