Gå til innhold

Er jeg en avstandsforhold person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt kjæreste og er 26. Jeg har øye for en og har en jobb som ikke passer for å bo med noen. 

Jeg har ikke noe ønske om å flytte sammen med han. Men likevel, så tenker jeg så mye på han. Han bor selvsagt ikke i Norge, og jeg har ikke spesielt lyst til å bli i Norge   .  

Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg vil ha noe forhold der jeg går oppå noen hele dagen?  Betyr det at jeg ikke er forelsket nok eller at jeg bare er den typen som trenger avstand?  En annen ting ; mange mener nok at en mann i avstandsforhold vil være utro, at jeg må passe på å sette meg i respekt osv. 

Hvorfor er det alltid kvinnen som må fokusere på å sette seg i respekt? Jeg tenker at vi er alle individer?  Uansett singel eller ikke. 

Anonymkode: df40d...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avstandsforhold er noe dritt for det meste. Ihvertfall over lang tid, dvs. mer enn et halvt år eller et år. Det blir veldig av og på, og det er vanskelig å leve med. Samtidig blir det jo lang tid mellom når man har sex og nærhet. Og en viss uro kan man jo også få når det gjelder utroskap og sånt. Er jo lettere å bli fristet da for begge. Dessuten er det vondt å ikke ha den andre der det meste av tiden. Hvis du er sånn veldig selvstendig type så kanskje det passer deg, men jeg tror at det ikke passer så godt for de fleste. 

Anonymkode: 8ad7f...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...