Xiomy Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Vet noen hvordan jeg går fram for å gi gmailkonto til noen ?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Tok noen dager hos meg, men har hørt om noen som har måttet vente i et par uker.
Dru Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Det skal komme etterhvert. Du kan ikke dele ut med en gang. Du ser når det kommer, for på toppen av siden står det i rød skrift: "Invite 6 friends to gmail". Da er det bare å trykke på den
Xiomy Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2005 Ah, takk for svar, da ble jeg faktisk mye klokere. Lurte veldig på hvor jeg kunne se det.
abelille Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk det dagen etter at jeg opprettet konto, men da først 3 stykk jeg kunne invitere. Lurer på om det har noe med antallet mailer du sender og mottar? Jeg har brukt opp mine tre første invitasjoner, men nå har jeg plutselig 6 nye. Kommer det nye etterhvert som de blir brukt opp også? Forresten, er det flere enn meg som har opplevd at gmail liksom stopper å laste inn innboksen mens det står loading? Har vært et par ganger de siste dagene at den bare står der og står der uten å komme videre.
Dru Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Det er mulig invitasjonene er basert på aktivitet, men det vet jeg faktisk ikke. Jeg har fått til sammen 12 invitasjoner å gi ut på den ene kontoen min. Og ja, jeg har også hatt problemer med lastingen i det siste. Men jeg bruker stort sett Thunderbird uansett, så jeg vet ikke hor omfattende det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå