Gå til innhold

Blemmer under føttene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen igår i nye sko, og har fått to store blemmer under foten, bak stortåa, slik at jeg ikke klarer å trakke ned på den siden av foten. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har prøvd å skylle de i kaldt vann, og da gikk litt av den brennende følelsen bort, men blemmene blir jo ikke borte og det er fortsatt vondt når jeg trakker ned på det. 

Anonymkode: d6f76...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjøper gnagsårplaster og venter til det gror. Kjøp så du har i bakhånd når du først kjøper, for et hjemmeapotek bør ha plaster, desinfiserende (for sår), nedsvellende (for stikk), allergidempende (for stikk) og fuktgjørende (1for brannsår) i seg.

Anonymkode: 0a344...14c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper gnagsårplaster og venter til det gror. Kjøp så du har i bakhånd når du først kjøper, for et hjemmeapotek bør ha plaster, desinfiserende (for sår), nedsvellende (for stikk), allergidempende (for stikk) og fuktgjørende (1for brannsår) i seg.

Det er søndag. Jeg får ikke kjøpt gnagsårplaster, så det hjelper ikke. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel: det går på ingen måte over til i morgen tidlig, så det hjelper da. :ler: 

Inntil videre får du bygge opp området rundt så du ikke legger vekt på såret, smørre på noe smertelindrende eller holde deg i ro. :vetikke: 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke søndagsåpent/døgnåpent apotek der du bor?

Anonymkode: cfcb6...32c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel: det går på ingen måte over til i morgen tidlig, så det hjelper da. :ler: 

Inntil videre får du bygge opp området rundt så du ikke legger vekt på såret, smørre på noe smertelindrende eller holde deg i ro. :vetikke: 

Jeg stikker på apoteket så fort jeg får mulighet, men jeg må på skolen til kl 08 imorgen, og jeg må gå i 10 min for å komme dit, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, for jeg klarer så vidt å gå bort til kjøkkenet uten å bare gå på hælene. Håper det blir bedre til imorgen, hvis jeg får hvilt de i dag..

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke søndagsåpent/døgnåpent apotek der du bor?

Anonymkode: cfcb6...32c

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...