Gå til innhold

Bettes Krok


Bette

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er mitt boltre-område, hvor jeg kommer til å skrible ned tanker som trenger å få utløp et annet sted enn i mitt hode.

Er en ung studine, med tidvis tastediarè og tankeoverflod. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk!

Jeg vil, pga anonymitet, ikke si nøyaktig hva jeg studerer, men det hører til under samfunnsvitenskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ikke at jeg tror du blir mindre anonym av å si det, det er tross alt mange som studerer det samme. :wink: Jeg studerer i allefall psykologi, som jo også tilhører samfunnsvitenskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana

Det er greit å begynne med å holde stramt i tøylene - det pleier å skli ut etterhvert. :wink:

Psykologi er spennende! Har du lenge igjen før du er ferdig? Har du et felt du har spesialisert deg i, eller hvordan er det på profesjonsstudiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er har 2½ år igjen, kan bli ferdig etter bare 2 hvis jeg skriver hovedoppgaven tidlig (siste semester er viet hovedoppgaven, så har man den ferdig på forhånd kan man slutte tidligere), det spørs hvor mye disiplin jeg har, de siste årene er harde. Vi har ikke begynt med spesialisering enda, det kommer til høsten. Jeg har tenkt å velge dynamisk terapi. Vi begynner med praksisk en dag i uken nå og ut året, neste vår blir det et semester med bare praksis, så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt å velge dynamisk terapi. Vi begynner med praksisk en dag i uken nå og ut året' date= neste vår blir det et semester med bare praksis, så det blir spennende.

Hva går dynamisk terapi ut på?

(jeg er nysgjerrig på det meste jeg ikke vet!)

Praksis er alltid spennende - på hva slags type sted har du fått praksisplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider