AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Hei! Jeg tok piercing I Brystvorten for snart 2 år siden å har 2 spm rundt dette:) 1. Den væsker enda men er ikke betennelse virker det som å er ikke vondt. Er dette normalt? Har en venninne som slitt med det samme. Og 2. Når jeg skulle stikke den gjennom I dag så så jeg at man kunne se den veldig godt fra midten av vorten (alså der melk hadde kommet ut). Så jeg dro den litt tilbake for å se om kunne se tuppen på den, å det så ut som jeg kunne dytte den gjennom så jeg prøvde å den gikk rett gjennom. Uten motstand eller smerte?! Dette kan umulig være normalt? Men vet evt. Lege noe om dette? For de har vel ikke kompetanse om piercinger å sånn? Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: da8c6...754
Gjest tidevann Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Vet ikke, tok nettop ut min Pga det kom væske hele tiden, ble bare irriterende.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Jeg har hatt to ganger. Har aldri væsket. At den synes på midten er også rart. Hadde enten spurt hos noen som tar piercinger. Eller tatt den ut. Anonymkode: 0a7a3...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Jeg hadde spurt en lege. Anonymkode: 893c3...d1b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Dette kunnet jeg skrevet selv.. Så kanskje ikke så unormalt da? Anonymkode: 2a3be...2f1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Tusen takk for svar alle sammen! tenkte også å ta kontakt med piercer men jeg tok I Danmark å husker ikke nøyaktig hva de heter. Men får se hva jeg gjør:) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kunnet jeg skrevet selv.. Så kanskje ikke så unormalt da? Anonymkode: 2a3be...2f1 Kan du også stikke den gjennom midten? Er det jeg er mest bekymret for. Er redd jeg har ødelagt den helt å at fremtidig amming blir helt utelukket:/ Anonymkode: da8c6...754
Professor Orm Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Sikker på at det er væske og ikke en litt tykk, hvitlig masse?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, Professor Orm skrev: Sikker på at det er væske og ikke en litt tykk, hvitlig masse? Det er begge. Er vel ikke betent da? Har hatt betennelse I ørepiercing før å da verket det å var rødt. TS Anonymkode: da8c6...754
Professor Orm Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er begge. Er vel ikke betent da? Har hatt betennelse I ørepiercing før å da verket det å var rødt. TS Anonymkode: da8c6...754 Hvis det er betent er det vondt, rødt og hovent, ja. Sånt tykt hvitt som kommer ut er døde hudceller som hoper seg opp inni hullet i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 2 timer siden, Professor Orm skrev: Hvis det er betent er det vondt, rødt og hovent, ja. Sånt tykt hvitt som kommer ut er døde hudceller som hoper seg opp inni hullet i alle fall. Hva kan jeg Gjøre for å bedre det? Har andre piercinger å ingen har vært sånn. Jeg fjerner det hver dag, å prøver å holde det rent. Tusen takk for svar Anonymkode: da8c6...754
Professor Orm Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg Gjøre for å bedre det? Har andre piercinger å ingen har vært sånn. Jeg fjerner det hver dag, å prøver å holde det rent. Tusen takk for svar Anonymkode: da8c6...754 Det at det kommer væske har jeg ikke peiling på så det kan jeg ikke hjelpe deg med. De døde hudcellene kommer til å fortsette å komme uansett hva du gjør nå som hullet er der. Kanskje kan hullet gro helt igjen hvis du tar ut piercingene, men det er ikke sikkert du vil det 1
Professor Orm Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg Gjøre for å bedre det? Har andre piercinger å ingen har vært sånn. Jeg fjerner det hver dag, å prøver å holde det rent. Tusen takk for svar Anonymkode: da8c6...754 Vet du, synes faktisk jeg husker at det kom litt ugjennomsiktig væske også da jeg hadde mine i. Var ikke betent, så jeg holdt det bare rent. Nå som jeg har tatt dem ut, kommer det bare døde hudceller slik som jeg beskrev.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå