AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Anyone ? 🤣😐 Han mannen min gir meg noensinnsyke orgasmer til tider! Og flere på rad.... I dag hadde fikk jeg krampe i HENDENE av alle steder, og det varte i flere minutter ette at jeg ikke klarte å åpne håndflata! Wtf skjer? Han har noen ganger før gitt meg så sinnsyke at det "prikker i henda" , men det her kan umulig være riktig? 😂😂😂 Anonymkode: 6488a...0a3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Kan jo være nevrologisk eller vaskulært i verste fall. Jeg ville tatt en tur innom legen. Anonymkode: ee391...580
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Ingen andre?? Ja, mulig man burde til legen da..... 🤤 Anonymkode: 6488a...0a3
Sillyline Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Det kan høres ut som at legen kan være greit ja, det høres ikke normalt ut. I så fall har ikke jeg hørt om det før.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Hyoerventilerer du eller puster raskt? Mange som får angstanfall har det slik. Ikke siter meg på dette men mener det er på grunn av at den raske pusten gjør at man ikke får fraktet co2 ut av kroppen som fører til kramper og prikking. Anonymkode: 3ab13...ca3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Får kraftige kramper, men det skjer rett før og under orgasmen og oftest når jeg får prostata stimulert analt. Anonymkode: edfd3...124
QueenT Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 På 24.9.2017 den 1.02, AnonymBruker skrev: Ingen andre?? Ja, mulig man burde til legen da..... 🤤 Anonymkode: 6488a...0a3 Jeg kjenner antydning til det hver gang jeg god sex. Så hver gang det er ordentlig bra, har jeg ikke styrke i hendene til å gjøre noenting. Tror ikke det er noe farlig, har alltid hatt det sånn og jeg er frisk som bare det! En gang jeg datet en medisinstudent, sa hun at jeg hyperventilerer når vi hadde sex. Jeg mener også at det er derfor vi får kramper, fordi det blir en ubalanse i kroppens CO2 nivå når man hyperventilerer. Har også kjent at det prikker i munnen, beina og i armene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå