AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Hvordan er det å bo der? Kollektivtransport? Senter? Kafé? Parkering i byen? Anonymkode: 7c4b6...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Ingen 😂 Anonymkode: 7c4b6...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Er utflyttet Haldenser, det er to kjøpesentre med kafeer, yrende liv på brygga sommerstid. Gågata er vel ganske død, men kafeer finnes. Godt med parkering i sentrum. Hadde livet mitt endret seg hadde jeg lett flyttet tilbake, Halden er en koselig by og bo i :-) Anonymkode: f942e...dff
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er utflyttet Haldenser, det er to kjøpesentre med kafeer, yrende liv på brygga sommerstid. Gågata er vel ganske død, men kafeer finnes. Godt med parkering i sentrum. Hadde livet mitt endret seg hadde jeg lett flyttet tilbake, Halden er en koselig by og bo i :-) Anonymkode: f942e...dff Er sentrum like ved tista senter? Så bra at en haldenser svarer da Anonymkode: 7c4b6...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Det opprinnelige, gamle storsenteret driver og dør, mange tomme lokaler og lite folk, tistasenter tar over og vokser. Sentrumsgatene dør, med unntak av tista og kaia. Kollektiv er vel helt gjennomsnittlig, spisesteder likeså. Det er mye kafeer og spisesteder med innebygd uteområder på kaia. Og enormt mange som røyker. Det føles litt ut som å gå 25 år tilbake i tid, "alle" røyker. Men Haldensere er svært koselige. Og imøtekommende. Er tilflyttet vestlending. Anonymkode: 10c91...79f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå