Sykkelkopp Skrevet 29. september 2017 #41 Skrevet 29. september 2017 Hva er greia med å på hele den fine kvinnekroppen velge det minst appelerende stedet å slikke? Det stedet hvor det kommer bæsj ut 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #42 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Hva er greia med å på hele den fine kvinnekroppen velge det minst appelerende stedet å slikke? Det stedet hvor det kommer bæsj ut Du må være kjedelig i senga.. Anonymkode: d36b4...24a 2
Sykkelkopp Skrevet 29. september 2017 #43 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må være kjedelig i senga.. Anonymkode: d36b4...24a Hvis rimming må til for at det ikke skal bli kjedelig i sengen med deg må du være kjedelig i sengen 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #44 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Hvis rimming må til for at det ikke skal bli kjedelig i sengen med deg må du være kjedelig i sengen Nice comeback Anonymkode: d36b4...24a
Signe28 Skrevet 29. september 2017 #45 Skrevet 29. september 2017 (endret) 6 minutes ago, AnonymBruker said: Får du orgasme? Anonymkode: d36b4...24a Sålangt har jeg aldri fått det av rumpeslikking alene. Endret 29. september 2017 av Signe28
Signe28 Skrevet 29. september 2017 #46 Skrevet 29. september 2017 8 minutes ago, Sykkelkopp said: Hva er greia med å på hele den fine kvinnekroppen velge det minst appelerende stedet å slikke? Det stedet hvor det kommer bæsj ut Noen liker forbudte soner, kinky og dirty sex, andre liker stueren vaniljesex 3
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2017 #47 Skrevet 29. september 2017 Jeg elsker både å gi og å motta. OG jeg kysser etterpå.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #48 Skrevet 29. september 2017 På 23.9.2017 den 10.01, AnonymBruker skrev: Det er en sak å sleike deilige, vakre, søte, nydelige damer litt her og der. De er jo så vakre at man får lyst til å spise de opp! Til forskjell fra menn. Hårete, maskuline, røffe, isj. Nei takk! Jeg kunne aldri lot noen gjøre det på meg der bak. Særlig ikke en vakker og skjønn kvinne! Anonymkode: 336c7...7ed Men damer har jo også hår i rassen? Anonymkode: 1f418...5aa 2
Sykkelkopp Skrevet 29. september 2017 #49 Skrevet 29. september 2017 2 minutter siden, Signe28 skrev: Noen liker forbudte soner, kinky og dirty sex, andre liker stueren vaniljesex Altså, BDSM er jeg ok med, men å slikke avføringskanal? BDSM er definisjonen på ikke vaniljesex Rimming? Folk tenner på det pga sjokkfaktoren, det har ikke noe i seg selv. Hva når det blir stuerent sånn som analt og ikke er kult lenger? Hva skal dere gjøre da? 1
Sykkelkopp Skrevet 29. september 2017 #50 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men damer har jo også hår i rassen? Anonymkode: 1f418...5aa Nei, jenter bæsjer regnbuer og er hårløse fra pannen og ned 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #51 Skrevet 29. september 2017 Kona ble nok litt overrasket første gang jeg gjorde det. Hadde fantasert en stund om det og nærma meg litt og litt. Hun tenner på det særlig når jeg har 'rumpe-periode' og kan kose mye der bak 😊 Det er deilig om hun finner på å slikke meg også litt, men forventer det ikke. Anonymkode: f3867...b52
Trude.lutt Skrevet 29. september 2017 #52 Skrevet 29. september 2017 Hvis mannen vil rime så må han gjerne det. Gir ikke meg noe, men hvis han vil så "kjør på". Jeg har intet ønske om å rime tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #53 Skrevet 30. september 2017 Uff! Høres grisete ut. Æsj Vøff vøff. .. Anonymkode: 12339...550
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #54 Skrevet 2. oktober 2017 Lurt å tenke seg om før man går løs på det med rimming Jeg har klart det kunststykket å gjøre kona nesten avhengig av kos der bak. Startet sånn ved juletider i fjor, da var det spennende og nytt for oss begge. Da var det jeg som tok initiativet. Nå er det slik at hun alltid legger seg på magen i senga når vi skal ha sex.. For meg er det ikke lengre spennende og er mer en turn off. Såklart.. man må prate sammen osv. Men det er lettere sagt enn gjort. Hun vil sjelden ha sex, så litt kjipt å slutte med noe som hun tydeligvis liker. Btw.. å motta rimming er for meg som mann helt uaktuelt! Det blir feil på så mange måter.. Anonymkode: 3ccc7...4e2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #55 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt å tenke seg om før man går løs på det med rimming Jeg har klart det kunststykket å gjøre kona nesten avhengig av kos der bak. Startet sånn ved juletider i fjor, da var det spennende og nytt for oss begge. Da var det jeg som tok initiativet. Nå er det slik at hun alltid legger seg på magen i senga når vi skal ha sex.. For meg er det ikke lengre spennende og er mer en turn off. Såklart.. man må prate sammen osv. Men det er lettere sagt enn gjort. Hun vil sjelden ha sex, så litt kjipt å slutte med noe som hun tydeligvis liker. Btw.. å motta rimming er for meg som mann helt uaktuelt! Det blir feil på så mange måter.. Anonymkode: 3ccc7...4e2 Kjedelig du Anonymkode: d36b4...24a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #56 Skrevet 2. oktober 2017 Som ikke vil bli rimmet? Anonymkode: 3ccc7...4e2
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #57 Skrevet 2. oktober 2017 Å slikke noens anus er ikke noe jeg personlig ville gjort. Men om man liker slikt så skal ikke jeg dømme det, folk har forskjellige preferanser og godt er det 1
copro Skrevet 2. oktober 2017 #58 Skrevet 2. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurt å tenke seg om før man går løs på det med rimming Jeg har klart det kunststykket å gjøre kona nesten avhengig av kos der bak. Startet sånn ved juletider i fjor, da var det spennende og nytt for oss begge. Da var det jeg som tok initiativet. Nå er det slik at hun alltid legger seg på magen i senga når vi skal ha sex.. For meg er det ikke lengre spennende og er mer en turn off. Såklart.. man må prate sammen osv. Men det er lettere sagt enn gjort. Hun vil sjelden ha sex, så litt kjipt å slutte med noe som hun tydeligvis liker. Btw.. å motta rimming er for meg som mann helt uaktuelt! Det blir feil på så mange måter.. Anonymkode: 3ccc7...4e2 Send kona til meg når du er lei, jeg får nemlig ikke slikket nok i damerumper. Problemet er at hun kan bli enda mer avhengig dersom hun tilfeldigvis skulle like det samme som meg
Gjest Alterego666 Skrevet 3. oktober 2017 #59 Skrevet 3. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Btw.. å motta rimming er for meg som mann helt uaktuelt! Det blir feil på så mange måter.. Hva er det som gjør det verre for en mann å bli rimmet?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #60 Skrevet 22. august 2022 Det er deilig! Anonymkode: 167de...e57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå