Gå til innhold

Slikke damer i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å slikke damer i rumpa, blir sykt tent av det! Men er dette noe de fleste damer ser på som normalt og tillater? Når jeg er tiltrukket av ei dame så er det å skulle rimme henne noe jeg fantaserer om, ville blitt dypt skuffet om ei ga avslag..

Anonymkode: d36b4...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli rimmet tilbake?

Anonymkode: 89528...aa1

Om de vil men vil aldri kreve, samme med å bli sugd. Synes det er så sykt tennendes å slikke de mellom beina og i rumpa :D

Anonymkode: d36b4...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli rimmet tilbake?

Anonymkode: 89528...aa1

Det er en sak å sleike deilige, vakre, søte, nydelige damer litt her og der. De er jo så vakre at man får lyst til å spise de opp! Til forskjell fra menn. Hårete, maskuline, røffe, isj. Nei takk! Jeg kunne aldri lot noen gjøre det på meg der bak. Særlig ikke en vakker og skjønn kvinne!

Anonymkode: 336c7...7ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt sjokkert om jeg fikk ett slikt spørsmål. Og det virker ganske normalt, iallefall i land som USA hvor "eating ass" ofte blir nevnt.

Men rimming er ikke noe for meg. Har både mottatt og gitt, og ingen av delene er noe som kommer til å bli en del av mitt sexliv. Det ga meg eller kjæresten ingenting spesielt, var greit å prøve, men ingen høydare for noen av oss. Men hadde det vært veldig viktig for kjæresten min så hadde jeg nok vært villig til å gjøre det av og til, for det er ikke vondt eller ubehagelig, men siden jeg syns det er litt kjedelig så hadde det ikke vært på tapeten ofte. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partneren min bare gjorde det. Det gir ikke meg noe særlig, men så lenge han tenner på det er det null problem for meg så lenge jeg er ren og stabil i magen:fnise:

Anonymkode: b61d4...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Elliespelli skrev:

Jeg hadde ikke blitt sjokkert om jeg fikk ett slikt spørsmål. Og det virker ganske normalt, iallefall i land som USA hvor "eating ass" ofte blir nevnt.

Men rimming er ikke noe for meg. Har både mottatt og gitt, og ingen av delene er noe som kommer til å bli en del av mitt sexliv. Det ga meg eller kjæresten ingenting spesielt, var greit å prøve, men ingen høydare for noen av oss. Men hadde det vært veldig viktig for kjæresten min så hadde jeg nok vært villig til å gjøre det av og til, for det er ikke vondt eller ubehagelig, men siden jeg syns det er litt kjedelig så hadde det ikke vært på tapeten ofte. 

 

 

Hva om partneren synes det er deilig å rimme?

Anonymkode: d36b4...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om partneren synes det er deilig å rimme?

Anonymkode: d36b4...24a

Jeg svarte jo på det i det første svaret mitt. Men det er heldigvis ikke noe jeg må forholde meg til, vi er på ganske bølgelengde når det kommer til hva liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det to ganger, og begge gangene bare gjorde de det, uten å spørre.

Helt greit for meg, synes bare det var deilig. Men selvsagt nervøs for om de forventer det i retur...

Vanlig oralsex er greit, men akkurat rimming føler jeg at man må gjøre på egen risiko, uten forventninger.

Anonymkode: b18cc...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mottar gjerne(men forventer ikke, og spør heller ikke) - men takler dessverre ikke gi tilbake selv om jeg tenner på det. Har litt fobi mot bakterier :P 

Men jeg vil tro dette kanskje fordeler seg 50/50 - hvorav kanskje en viss andel av ja-gruppa trenger å bare tilvennes tanken for de skjønner at de liker å ta imot. 

Derimot tror jeg noe færre av kvinner kunne tenke seg å slikke tilbake, tror bare flere kvinner enn menn får mentale sperrer.

Men ja, du kommer til å møte langt flere som ikke ønsker å rimmes enn du vil møte kvinner som ikke ønsker vanlig oralsex.

Anonymkode: 54fdc...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottar gjerne(men forventer ikke, og spør heller ikke) - men takler dessverre ikke gi tilbake selv om jeg tenner på det. Har litt fobi mot bakterier :P 

 

Derimot tror jeg noe færre av kvinner kunne tenke seg å slikke tilbake, tror bare flere kvinner enn menn får mentale sperrer.

 

Anonymkode: 54fdc...24a

1. Du kan jo alltids bruke slikkelapp om det er bare det som stopper deg.

2. Tror det har mer med at menn har som regel mer hår i rumpa enn damene :fnise:

Anonymkode: 0394e...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottar gjerne(men forventer ikke, og spør heller ikke) - men takler dessverre ikke gi tilbake selv om jeg tenner på det. Har litt fobi mot bakterier :P 

Men jeg vil tro dette kanskje fordeler seg 50/50 - hvorav kanskje en viss andel av ja-gruppa trenger å bare tilvennes tanken for de skjønner at de liker å ta imot. 

Derimot tror jeg noe færre av kvinner kunne tenke seg å slikke tilbake, tror bare flere kvinner enn menn får mentale sperrer.

Men ja, du kommer til å møte langt flere som ikke ønsker å rimmes enn du vil møte kvinner som ikke ønsker vanlig oralsex.

Anonymkode: 54fdc...24a

Kan ikke skjønne hvorfor noen skulle si nei til det, det ødelegger jo hele sexen når du ikke får smake på godsakene :(

Anonymkode: d36b4...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en bifil jente men det er mye deiligere å slikke en mann i rumpa.

Anonymkode: 89528...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tillater det. Har opplevd ett par ganger at fyren bare har gjort det når han først er der nede. Helt okei. Det gir meg ikke særlig mye, samtidig som det selvfølgelig er flott om det tenner han.

Men jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å gjengjelde det. Blir litt for mye for meg å skulle stikke tunga dit :flekke:

Anonymkode: fc48c...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gjøre det, men det gir meg ingenting annet enn å vite at han tenner på det. Det er bedre om det blir kombinert med klitorisstimuli eller vanlig fingring, for da kan det bli en ekstra følelse på toppen av det andre gode.

Anonymkode: 3f94c...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en bifil jente men det er mye deiligere å slikke en mann i rumpa.

Anonymkode: 89528...aa1

Æsj de er jo så hårete, mye bedre med en kvinne sin :sikle:

Anonymkode: d36b4...24a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det to ganger, og begge gangene bare gjorde de det, uten å spørre.

Helt greit for meg, synes bare det var deilig. Men selvsagt nervøs for om de forventer det i retur...

Vanlig oralsex er greit, men akkurat rimming føler jeg at man må gjøre på egen risiko, uten forventninger.

Anonymkode: b18cc...85a

Nekter du å kysse han etter at han rimmet deg?

Anonymkode: 023d9...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...