Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Utenom bryllupsdagbøker og prøver-dagbøker, hvem har den mest Spennende dagboken Informative dagboken Morsomste dagboken?
Samantha Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Uff, vanskelig spørsmål. Likar veldig godt alle dei dagbøkene eg følger med i. Alle er spennande, informative og morsomme på sin måte. :-) Men here we go: Spennende dagboken: ferskennam. Alltid litt nyskjerrig på kva som har skjedd der sidan sist. Informative dagboken: Spidey. Kanskje litt for informativ til tider. Morsomste dagboken: Ninakanin. Gala dame trur eg! Spidey kunne og stå som den morsomaste egentlig, men...
Gjest lilletroll Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Mener og huske at jeg lo meg gjennom dagboken til Trøffelhelten...?
Gjest Ninakanin Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Wow, jeg er på listen!!!!!! Kuuult!!! Takk, Sam!
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Uff, vanskelig spørsmål. Likar veldig godt alle dei dagbøkene eg følger med i. Alle er spennande, informative og morsomme på sin måte. :-) Men here we go: Spennende dagboken: ferskennam. Alltid litt nyskjerrig på kva som har skjedd der sidan sist. Informative dagboken: Spidey. Kanskje litt for informativ til tider. Morsomste dagboken: Ninakanin. Gala dame trur eg! Spidey kunne og stå som den morsomaste egentlig, men... Wuhu dette har ikke jeg sett før :D Så kosaleg ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå