Tinapusen22x Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Hei det skjedde noe helt sykt i dag som jeg ikke vet hva helt er... jeg gikk på doen i dag som vanlig og så såg jeg en egghvit farga klump i trusa mi og den var litt sånn seig å ta i og det var ikke noe blod merker i den eller noe slikt og den var ikke liten heller akkurat, men jeg ble veldig skremt og tok papir og kasta den i doen med en gang, jeg har ikke hatt noe seksuelt på kanskje 6-7 mnd siden! hjeeelp jeg freaker litt ut her!! jeg har drevet å søkt på nettet men jeg finner ikke noe svar på dette, jeg var veldig aktiv i dag å slikt kan det ha noe å si? eller hva kan det være? jeg har ikke hatt noe spes vondt i dag eller noe, men jeg har gått på p-sprøyte nå i juli som var. plisss kan dere hjelpe meg eller gi tips på hva det kan være??
Fjaselina Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Er vel berre litt utflod i ny fasong. Ingen grunn til panikk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Det er helt normalt.. Anonymkode: 2dd6c...257 1
Tinapusen22x Skrevet 22. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2017 skrev litt feil, at jeg slutta med p-sprøyte nå i juli som var, og har ikke fått mensen ennå har lest at det kan ta mange mnd til man få den. Kan det være eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Eggløsning Anonymkode: 39a6b...e21
FluffyJuggernaut Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 Jeg har opplevd det når jeg har eggløsning, jeg tror det er normalt.
Tinapusen22x Skrevet 23. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2017 ok, var bare sjokkert og litt skremt når jeg fikk se den klumpen og at den var ikke så liten heller, så er første gangen jeg har hatt en så stor klump i trusa mi
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Jeg har p-stav, og får ikke eggløsning, men kan fremdeles få blødninger. Disse blødningene er (for min del) litt rare i forhold til vanlig mensen, og da har det skjedd at det bare har kommet en sånn klump som du beskriver. Hvis du går på p-sprøyte tror jeg ikke du heller skal få eggløsning, men kan være noe av det samme som jeg får. Anonymkode: 6a671...0c9
Tinapusen22x Skrevet 23. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har p-stav, og får ikke eggløsning, men kan fremdeles få blødninger. Disse blødningene er (for min del) litt rare i forhold til vanlig mensen, og da har det skjedd at det bare har kommet en sånn klump som du beskriver. Hvis du går på p-sprøyte tror jeg ikke du heller skal få eggløsning, men kan være noe av det samme som jeg får. Anonymkode: 6a671...0c9 jeg har brukt p-stav før jeg gikk over til p-sprøyte, dessverre når jeg bruke p-stav så blødde jeg 24/7 nesten men det som er at jeg gikk på p-sprøyte helt til Juli og har nå en pause ifra prevensjon fordi legen min sa at man skal ta en pause etter man har brukt sprøyta i 1 år, så leste jeg at man ikke får mensen tilbake etter mange mnd, så jeg lurer litt på at det kan være eggløsning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå