Norlys Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Noe her som har eller har hatt tannregulering som voksen? Hvilken type hadde du? Hadde du hvite klosser utenpå? Hbor lenge hadde du det? Hva jobber du med? Plages det at du har det i jobben. Har du fått mye kommentarer på det? Jeg vurderer det. Hvite klosser siden det er billigere enn på innsiden. Jobber som lærer og er litt redd for kommentarer av elever. Og hvordan jeg blir sett på av kollegaer og foreldre... men har alltid ønsker meg ei perlerekke av fortenner oppe.. 😁
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Hva med Invisalign?? Det er gjennomsiktige skinner man går med i ca 20 timer pr. dag, er nesten usynlige og kan tas av hvis du skal noe spesielt. Hemmer deg ikke i hverdagen da du venner deg fort på å ha dem på tennene😊 Eneste minus er at det koster en del.. Anonymkode: 7f485...99a 1
Norlys Skrevet 22. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Invisalign?? Det er gjennomsiktige skinner man går med i ca 20 timer pr. dag, er nesten usynlige og kan tas av hvis du skal noe spesielt. Hemmer deg ikke i hverdagen da du venner deg fort på å ha dem på tennene😊 Eneste minus er at det koster en del.. Anonymkode: 7f485...99a Har sett på det. Men det blir for dyrt. Må også inn til Oslo for å få det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå