Gå til innhold

Hvordan være mer dominant i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har jevnlig sex med en fyr jeg liker skikkelig godt, og i det siste har han bedt meg ta mer styring under sex. Jeg synes det er litt vanskelig uten å ha masse utstyr og leketøy, og trenger noen gode tips til hvordan man kan være dominant også uten det. Han er ganske mye sterkere enn meg, men jeg vil jo kunne ta litt kontroll. Som regel blir det til at jeg sitter over ham, kveler ham osv, men har dere flere tips blir jeg glad! 

Anonymkode: 5fdee...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvel han, dask han i ansiktet med håndflaten og puppene, klask han lett på penisen, dirty talk, bind eller hold armene hans over hodet hans, nekt han å penetrere deg pin og tease han lenge først, sitt på ansiktet hans å ri tunga hans. 

Anonymkode: b01ac...c04

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvel han, dask han i ansiktet med håndflaten og puppene, klask han lett på penisen, dirty talk, bind eller hold armene hans over hodet hans, nekt han å penetrere deg pin og tease han lenge først, sitt på ansiktet hans å ri tunga hans. 

Dette. Partneren min blir helt vill av det:fnise:

Anonymkode: 9cbc0...5cb

Skrevet

Er i samme situasjon, han vil gjerne at jeg skal være dominant, men synes det er vanskelig når det ikke kommer naturlig for meg.

Han vil at jeg skal være super bitchy og gjøre ting med han, men det er ikke meg i det hele tatt

Anonymkode: f024e...0de

Skrevet

Bind han fast i senga (eventuelt andre steder) og gå batshit crazy. Bare fantasien setter grenser.

Skrevet

Vill i senga? Spis noe brødmat i senga. Helvilt! 

Anonymkode: b9038...6be

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vill i senga? Spis noe brødmat i senga. Helvilt! 

Anonymkode: b9038...6be

Eller even better. Knekkebrød :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...