AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Jeg har ganske høy puls, kjennes det ut som. Hjerte løper løpsk. Kjenner det dunker i hele hodet, på halsen og i ansiktet. Det dunker i takt med hjertet. Kjenner det også i armene og føtter. Er det dette som er hjertebank? Har angst som er litt høy akkurat nå... men er ikke hjertebank bare i hjerteområdet? Anonymkode: 9d2c4...59a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Et legebesøk hadde kanskje vært på sin plass? Anonymkode: 0a2b0...98f
boblevann Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Dette høres ut som hjertebank Jeg får det av og til, og det er akkurat som om jeg kjenner pulsen i hele overkroppen (hodet, armer osv). Varer et par sekunder og går over. Du bør gå til legen å finne årsaken til hjertebanken.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Jeg tok en EKG for noen uker siden. Var for noe helt annet. Hadde det samme da også. Hun som tok testen sa "du.. jeg må bare spørre, du har vell ikke angst?". Pulsen var skyhøy og jeg skalv i hele kroppen. Alt de fant var høy angst, ikke noe annet. Har fortsatt hjertebank og tåkesyn. Hatt det i en time nå, av og på. Sikkert bare en dårlig dag Har alltid trodd at hjertebank bare var hjertet, ikke den følelsen i hele kroppen. Alltid trodd at "dette" skjer fordi jeg blir sensitiv ovenfor forandringer i kroppen. Som svette, skjelving og slikt. At det alltid er der, men når angsten blir høy så merker jeg det. ts Anonymkode: 9d2c4...59a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå