lidia Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har tidligere gått på et ordinært Grete Roede kurs, og blei veldig fornøyd med kurset. Nå har jeg pga en fødsel lyst til å begynne på et kurs til, jeg bare MÅ gå litt ned i vekt. Siden jeg har ei lita tulle i huset, er det ikke sikkert at tidspunktene alltid passer, så jeg tenkte at kanskje jeg skulle melde meg på et kurs som går via internett. Har noen gått på et slikt kurs? Er det like effektivt som disse ordinære kursene?? Det hjalp veldig at man måtte gå på møtene og bli veid der husker jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Har du selvdisiplin nok så går det Og siden du har gått kurs før så kjenner du jo til prinsippene og det er lettere å starte på et kurs. Du får god oppfølging gjennom hele kurset. Selv kunne jeg sende en epost til kurslederen min hele tiden om det var noe jeg lurte på. Så for meg fungerte det godt. Nå er kursopplegget forandret en del etter som jeg har skjønt. Vet ikke helt hva forandringene er, da jeg ikke har gått på kurs på noen år (ble kvitt vekten og ble der). Ellers har du jo også mulighet for mor-barn kurs. Veldig greit om barnet er lite, mener øvre aldersgrense er 1 år på barnet. Mitt andre kurs var et slikt kurs og det fungerte veldig bra. Disse er oftest på formiddagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå