Gå til innhold

Usikker på brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min for ca 3 dager siden på brudesalong etter å ha vært i 3 ulike salonger.

Jeg falt for kjolen umiddelbart i salongen og syntes den satt pent på meg, noe også tilskuerne mine gjorde. Første inntrykket var wow, men nå er jeg usikker.

Den er veldig fin men jeg elsker på en måte ikke kjolen. Har sett nok av programmer av typen yes to the dress hvor rett brudekjole får dem til å skinne og man får beskjed om at man skal elske kjolen sin. Jeg elsker den ikke synes bare den er pen nå.

Jeg syntes jeg skinte fint i kjolen i butikken men når jeg ser på bilder av kjolen etterpå kommer usikkerheten fram. Kjolen er pen men gir meg ikke den wow feelingen jeg hadde med engang jeg tok på kjolen. 

Nå lurer jeg på om jeg har gjort en stor tabbe. Kjolen kan ikke byttes akkurat og jeg har ikke penger til å kjøpe en ny kjole akkurat.

Når det er sagt kan det være mulig at total inntrykket kommer først på selve dagen når jeg har fått fikset hår og sminke. 

Er det noen som har kjøpt kjole som har vært borte i lignende?

Anonymkode: 5b1ac...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tårene kom etter å ha fått på kjolen for første gang,  men merket etter hvert at den var "bare" veldig fin. Jeg elsket den igjen når dagen kom, så mest sannsynlig kan du bare slappe av. Jeg tror det er mest forbeholdt bridezillas og tv-folk å være forelsket i kjolen hele tiden ;)

Anonymkode: f99cf...fa5

• Liker 6
Skrevet

Åja! Klarte ikke slutte å la være å søke etter kjoler etter at jeg hadde kjøpt min. Tenk om det egentlig var en annen jeg skulle ha liksom. Men da dagen kom var jeg veldig fornøyd med valget. Skal sies at jeg ikke fikk prøvd kjolen før jeg kjøpte den da den ikke fantes i Norge, men fikk ikke wow-følelsen da jeg endelig fikk prøvd den heller. Mer sånn; OK, det er sånn den skulle være. Hvis du ser på Say yes to the dress f.eks ser du at mange er usikre før de skal prøve igjen kjolen hos skredderen. Men de ender jo alltid med å elske den :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjolen min var faktisk en første kjolen jeg prøvde ordentlig, ble virkelig helt forelsket i den med en gang. Aldri følt meg slik før, ville ikke ta den av igjen, og andre i butikken som jeg ikke kjente en gang sa at kjolen satt helt nydelig på meg. Var en annen som prøvde samme kjole, men på henne satt den helt annerledes. Kjøpte kjolen, men når jeg venter på at den skulle bli sydd inn kom tvilen. Den var jo ikke så fin på bilder, kanskje den ikke var så fin på meg likevel, burde jeg prøvd flere, hva er sjansen for at første kjolen er så bra liksom? 

Fikk så endelig kjolen og prøvde den igjen, og ja :rodmer: Det var kjolen min!

Er ikke rart du tviler, man tenker jo alltid at det kanskje er noe enda finere eller bedre der ute... 

Anonymkode: 8a3d1...a62

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Kjøpte min for noen uker siden, men kikker fortsatt på pinterest m.m 😅 Vet at jeg egentlig er veldig fornøyd, men det kan jo hende at det finnes en annen 😛 Stoffet var rett, men mye enklere enn jeg hadde sett for meg. Tror som de over sier at det blir noe annet når dagen er der med alt annet på plass ❤

Skrevet

Jeg tror alle bruder har litt kjoleangst etter å ha kjøpt noe. Det er en stor avgjørelse, og ofte veldig mye penger. Jeg kjøpte to forskjellige kjoler jeg. Hadde ikke et sånt TV-øyeblikk, hyl, skrik gråt, eller noe. Endte opp med å bruke den første kjolen jeg kjøpte, og jeg gråt så det holdt på selve dagen, når den hang der så fin.

Slutt å se på kjoler. Den er the one! 

Anonymkode: c3c79...e2f

Skrevet

Herregud, ja. Var kjempestressa. Var overlykkelig da jeg tok den på hos frisøren på bryllupsdagen, og det var helt fantastisk å endelig få å ut i offentligheten og vise meg frem for hele verden! Jeg er egentlig ganske sjenert...:fnise:

Anonymkode: 87021...d3f

Skrevet

Takk til alle dere som har svart foreløbig. Det er nok bare angst som dere sier. 

Anonymkode: 5b1ac...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...