AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Satt fast noe mat i halsen og enda ikke fått det opp! Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd knyttnevene på meg selv men d går ikke og hostet og brekket meg men det vil ikke opp! Blir frustrert her. Har vært sånn siden igår og det er så ekkelt med den klumpen som sitter fast. Tror jeg må ringe legen imorra. Anonymkode: 5ef1f...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Problemet når noe sitter fast er at det hoper seg opp en masse slim. Hva skjer når du drikker vann? Anonymkode: 2bd1d...160
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Ring til legevakt! Jobber selv på ØNH-avdeling, og det kommer jevnlig inn personer med samme problemstilling. Dette må du kanskje ha hjelp til å få opp eller ned. Anonymkode: 97ba5...899 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Kan det funke med fortykningsmiddel? Anonymkode: 5ef1f...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det funke med fortykningsmiddel? Anonymkode: 5ef1f...5cc Hva er det? Jeg ville oppsøkt legevakta i kveld Anonymkode: dc36b...f7a 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Det hjalp! Takk gud for at jeg fikk det, da jeg spurte damen på apoteket så hun bare rart på meg, og skjønte vel ikke helt greia, men har det bedre nå. Synd at man må spørre spesifikt etter sånt for da jeg var der tidligere så ble jeg fortalt at de ikke hadde noe som kunne hjelpe. Dårlig service! Skal ikke spørre igjen om hjelp som regel finner jeg ut av ting på egenhånd. Anonymkode: 5ef1f...5cc
petterm Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Fint at det ordnet seg. Yoghurt kan også hjelpe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå