Gå til innhold

Kvinner og for høye forventninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2017-09-22 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke rart. Du syns bare 15-20% av alle menn er attraktive. 

Greia er uansett at du trolig ikke har noe å slå i bordet med. Menn gir faen. 

I det store og hele vil kvinner tape på denne utviklingen i samfunnet. For de søker i større grad forhold mens menn nå i større grad søker sex. Sex er lett tilgjengelig. Det er ikke forhold. 

Internett har bidratt til at menn nå har valgmuligheter, men aller mest at menn nå får snakket sammen. De tilpasser seg. De lærer nå hvordan de skal få mer av damer. Pua og alt det der har oppstått en grunn, og det utvikler seg stadig mer. 

Damer derimot sitter der og undrer på hva som skjer. De er clueless. Men de har sett alt av serier, og vet hvordan de skal bestille mat på en restaurant. Skikkelig nyttige ferdigheter og kunnskap. 

Anonymkode: 45c66...d32

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, de færreste er jo attraktive nok for å bli sammen med meg. Jeg ønsker meg jo en der både utseende, personlighet, verdier og interesser peker hen imot at vi kan få et langt og lykkelig liv sammen. I tillegg er jeg ganske sær, og det må de kunne tåle og leve med. Det er jo et pluss om fyren ikke har altfor store psykiske eller økonomiske problemer. At han har venner, og ikke er på kant med hele familien sin. At han kan oppføre seg blant folk og at han setter pris på en rolig hjemmekveld uten å være sånn som aldri vil se andre folk. Og at jeg ikke blir skremt/skuffa av å betrakte ham naken eller å våkne opp ei helg uten planer me ham.

Ja, jeg skjønner at jeg er grusomt fæl. Men det er også mitt liv og jeg bestemmer hvem jeg har lyst til å være med. Det er jo ikke noe Idol der beste mann vinner. Det er jo en gang sånn at det må være noen jeg har sansen for. Det jeg synes trekker ned, kan det være at noen andre liker. Stort sett klarer jo de flest å finne seg kjæreste, selv om det tar litt tid for noen. 

Anonymkode: ad5bc...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...