Gå til innhold

ISLAMSK NYTTÅR FREDAG 22. SEPT

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen er det altså islamsk nyttår, så kanskje IS vil utøve terror. Får helt vondt å tenke på det.

Anonymkode: d0b24...e83

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det altså islamsk nyttår, så kanskje IS vil utøve terror. Får helt vondt å tenke på det.

Anonymkode: 35326...5e5

Skrevet

Hvor har du lest dette?

Anonymkode: 4c39c...83d

Skrevet

Har ikke lest noe sted at de har tenkt til å utføre terror, er bare redd for at de tenker å bruke denne høytiden til å spre hatet sitt.

Anonymkode: d0b24...e83

Skrevet

Konkrete terrortrusler er allerede oppdaget i Stockholm, så skal ikke se bort i fra at det smeller i morgen :( 

Anonymkode: d05df...d40

Skrevet

Eh? Hva vil du med dette innlegget?

Skrevet
2 timer siden, Bøttekottet skrev:

At jeg tenker at det kan skje terror i morgen, og det synes jeg er veldig ubehagelig å tenke på.

Skrevet

Islam hater eller? IS er ikke islamsk gruppe men terrorister. 

Anonymkode: cd2a9...0cd

Skrevet
3 timer siden, Elseby13 skrev:

Det er da ikke islamsk nyttår nå?

Jo, 22 september 2017 er islamsk nyttår i forhold til den gamle tidfestelsen. Er mest fundamentalister som feirer denne.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, beklager at jeg ordla meg feil. ER ABSOLUTT IKKE ISLAMHATER. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke du som bestemmer hvem som er muslimer eller ikke. Du er heller ikke i posisjon til å dømme andre for hvordan de velger å praktisere islam. 

Anonymkode: 2488d...297

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Bøttekottet skrev:

Det er da enkelt. Ts er redd for terrorister da de sprer frykt, så ts kommer hit for å spre terrorfrykt, som igjen hjelper terroristene til å spre frykt, slik at ts blir enda reddere for terrorister som sprer frykt, og sprer enda mer terrorfrykt...sukk.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du lest dette?

Anonymkode: 4c39c...83d

Den islamske kalenderen er noe annerledes enn i Europa, mener jeg å huske. Den europeiske er formet etter den romerske kalender, derfor vi har navnet på de månedene vi har. F eks: August er etter keiser Augustus, Mars er vel etter guden Mars. Det jeg vet, i alle fall. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det blir helt absurd å påstå at islam hater IS. Litt som 'kristendommen hater korstogene'. Det er en samling ideer og skrifter, derfor kan de ikke hate eller elske noe som helst. Kan vel heller si at muslimer hater IS. Og uvitende mennesker assosierer alle muslimer med IS, der mange av dem igjen blir hatet av IS og andre 'rettroende', fordi de ikke er 'gode muslimer'(IS dreper faktisk en god del muslimer, når vi snakker om det. Det samme gjør Hamas og andre islamistiske grupper). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...