Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 I noen måneder nå har jeg hatt så utrolig mye luft i magen. Føles som om den er uvel, har litt diare av og til, men det er mest luft som jeg plages av! Har spist som ellers, så jeg tviler på det kan være maten....
Kristin S Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Det kan jo være noe du reagerer på i maten selvom du spiser som før. Jeg hadde en periode hvor jeg ble sånn av yoghurt, melk og brød. Men det gikk over etter en stund da jeg hadde latt være å spise og drikke det. Så du kan jo prøve å merke deg om det kommer etter du har spist, og se hva du har spist, og la det være en stund for å se om det hjelper! Ellers får du kanskje ta deg en tur til legen!
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Jeg hadde også store plager med luft, og som Kristin S så sluttet jeg med yoghurt, meldk og brød og det fungerte. Jeg spiser dette nå men i moderate mengder. Og magen er bedre.
Gjest Andromeda Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har også slitt med magen, og jeg kutta veldig ned på melk og brød med mye fiber i ca 14. Dette hjalp veldig!! Nå spiser jeg fiber, men mye mindre melk enn før - og magen er sågodt som bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå