AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Det siste halvåret har jeg slitt med uregelmessige blødninger og blødninger utenfor menstruasjonen. Dette synes jeg er veldig skremmende, og er veldig redd for at jeg har kreft av noe slag. Mye brun utflod ila. syklusen. Sliter mye med angst og depresjoner. Har vært hos fire private gynekologer, og ingen har sett noe galt. Men er dette noe de kan se, eller bare noe de automatisk utelukker fordi jeg er ung? Er 27 år gammel...Har tatt tre celleprøver, og alle har vært normale. Men fatter ikke hvorfor jeg plutselig har endret syklus, og har fått mye tyntflytende, lysebrun utflod. Mensen har også gått fra å starte "rett på" med ferskt blod, til å starte med minst ett døgn med brun utflod. Det skremmer meg veldig. Kunne en gynekolog sett eller mistenkt om jeg hadde livmorkreft basert på innvendig ultralyd? Eller burde jeg kreve utskrapning? Anonymkode: 80baa...867
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Kreft i livmoren er noe de fleste får etter overgangsalderen. Da fjernes livmoren og i de aller fleste tilfeller også kreften. Når du har vært hos flere gynekologer og i tillegg er veldig ung for kreft i livmoren så ville jeg stolt på legene og sluttet å bekymre meg for akkurat kreft i livmoren. Anonymkode: 1575d...df4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå