AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Del Skrevet 20. september 2017 Hei ! Vi er en gruppe på 5 stk som går entreprenørskapslinja på 1 vgs. Vi skal da finne opp et produkt og lage en bedrift. derfor spør jeg dere, har dere noen små hverdagslige problemer dere ønsker å få løst, eventuelt et produkt dere skulle fantes ? Anonymkode: eee61...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Del Skrevet 21. september 2017 Er ikke det deres jobb som entreprenører å finne ut? Hvis vi svarer på dette løser vi jo oppgaven for dere Anonymkode: 12fcf...21d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Del Skrevet 21. september 2017 Et apparat som kan lokalisere det jeg leter etter til enhver tid Eller en radio med ørepropper som kan brukes når man svømmer. Anonymkode: 96f7c...816 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #4 Del Skrevet 21. september 2017 En "beam me up Scotty" maskin 👏 Anonymkode: 4b188...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. september 2017 #5 Del Skrevet 21. september 2017 Dere kan ikke bruke forumet til å samle inn stoff til skolearbeid. Tråden er rapportert. Sitat fra Kvinneguidens regler Sitat Du kan ikke poste innhold med: [...] * Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 22. september 2017 #6 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg stenger denne tråden, da den bryter med Kvinneguidens regelverk. Du kan ikke poste innhold med: Sitat * Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg