Gå til innhold

ser ikke lyse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg ble dumpet for 2 mnd siden av han jeg hadde hvert sammen med i 6 år. han har nå fått seg ny dame å jeg elsker han forsatt høyere en livet selv. jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal forsette videre. er så sliten av å ha det sann 

Anonymkode: 705e2...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg <3 Så trist å lese! Det høres helt forferdelig ut, hadde taklet det veldig dårlig selv! Men jeg lover deg, selv om det ikke føles slik nå, at det kommer til å bli bedre. Håper du har noen gode venner du kan tilbringe mye tid med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.9.2017 den 22.07, AnonymBruker skrev:

jeg ble dumpet for 2 mnd siden av han jeg hadde hvert sammen med i 6 år. han har nå fått seg ny dame å jeg elsker han forsatt høyere en livet selv. jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal forsette videre. er så sliten av å ha det sann 

Anonymkode: 705e2...9b1

Det er helt for jævlig vondt og vanskelig å ha det sånn. Selv ville jeg bare dø. Det tar mange krefter. Har du noen personer nær deg som du kan snakke med? Kan også være lurt å snakke med en profesjonell. Jeg håper at du ikke gir opp men kjemper for at du skal få gode dager igjen. Jeg har slitt meg opp igjen på beina og det har vært et helvete men nå har jeg flere gode dager enn før. Vær snill med deg selv og aldri gi opp selv om det føles grusomt nå. Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ny dame allerede etter 6 år ? Kan jeg spørre hvorfor han dumpet deg ? 

Anonymkode: 5e0f4...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2017 den 22.07, AnonymBruker skrev:

jeg ble dumpet for 2 mnd siden av han jeg hadde hvert sammen med i 6 år. han har nå fått seg ny dame å jeg elsker han forsatt høyere en livet selv. jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal forsette videre. er så sliten av å ha det sann 

Anonymkode: 705e2...9b1

Du kan trøste deg med at dette nye forholdet eksen din har ikke vil vare. Klassisk rebound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...