AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 hei Jeg barberte meg nedentil i går. og nå begynner kvisene å komme. er det noe jeg kan gjøree for å fjerne de kjapt? skal ha sex om 2 dager, og vil at de skal vekk innen den tid.. er det mulig? Anonymkode: b76f2...63b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Det er vanlig å få litt røde nupper etter barbering. Jeg smører meg alltid etterpå. Prøv med litt fuktighetskrem eller aftershave. Anonymkode: 46e98...558
solmåneogstjerner Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Vask med klut, ikke for hardt, men slik at du får skrubbet av. Bruk deretter krem fra apoteket, bacimycin eller brulidin. 😊
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: hei Jeg barberte meg nedentil i går. og nå begynner kvisene å komme. er det noe jeg kan gjøree for å fjerne de kjapt? skal ha sex om 2 dager, og vil at de skal vekk innen den tid.. er det mulig? Anonymkode: b76f2...63b Det er ikke kviser, men hårfjerningen din som lager problemet. Når du barberer deg, så kutter du hårene akkurat i hudoverflaten. Huden prøver å reparere dette med å lukke seg over hårstråene som står igjen i hårsekkene. Hårstråene vil ut, og dermed blir det her en "kamp" mellom huden og hårstråene. Dette resulterer i en irritasjon som igjen ser ut som "kviser", det det er er små byller/infeksjoner i hudoverflaten. Anonymkode: df241...88a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå