Gå til innhold

Mishandling eller en ikke-sak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg ikke hadde sett denne viralvideoen som nå går verden rundt, jeg fikk klump i halsen, vondt i magen og hjertet når jeg så bebbiens terrorfylte ansiktsuttryk :( Men så det er sagt så tror jeg ikke det var mammas intensjon å skremme livet av den lille stakkaren.

Hva tenker dere?

http://www.vgtv.no/video/146809/millioner-har-sett-isabelle-skremme-babyen-sin

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, WubWub skrev:

Skulle virkelig ønske jeg ikke hadde sett denne viralvideoen som nå går verden rundt, jeg fikk klump i halsen, vondt i magen og hjertet når jeg så bebbiens terrorfylte ansiktsuttryk :( Men så det er sagt så tror jeg ikke det var mammas intensjon å skremme livet av den lille stakkaren.

Hva tenker dere?

Mishandling, uten tvil.

Anonymkode: a0daa...bdc

• Liker 1
Skrevet

OMG, ting kan skje. Å kalle dette mishandling er et hån mot de barna som faktisk blir mishandlet!

• Liker 20
Skrevet

OVERDREVET sak

Anonymkode: f7b32...270

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk vondt, men vil ikke kalle det mishandling. 

Skrevet

Nei, hun mente jo ikke å skremme ungen. Vis meg den forelderen som aldri har feilbedømt en situasjon, og fått en helt annen reaksjon fra barnet enn forventet? Hadde hun fortsatt å skremme da hun så at ungen ble redd, hadde det vært kritikverdig, men sån som det fremstårher er det en ikke-sak. Hun utviser kanskje ikke verdens beste dømmekraft når hun legger ut videoen, men det er jo en annen sak.

Anonymkode: b87d4...025

• Liker 7
Skrevet

Nesj, det var neppe meningen at det skulle være sånn. Moren forklarer seg jo også i videoen.

Skrevet

Selvfølgelig ikke mishandling.

Anonymkode: 8470d...248

Skrevet (endret)

Men hvorfor legger hun sånt ut på nettet?:klo:

Det er ondskapsfullt, bevisst skremming eller ikke.

Endret av tånegla
  • Liker 4
Skrevet
6 timer siden, WubWub skrev:

Hva tenker dere?

En ikke sak etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også at det var rart å legge det ut på nettet.
Moren til babyen var også rar i ansiktet flere ganger mens hun forklarte seg om hendelsen...(minte meg litt om ansiktsuttrykk hos den kjente leppesmøreren).

Anonymkode: c6950...eb1

• Liker 1
Skrevet

Ville ha sendt en anonym bekymringsmelding til barnevernet. Synes det var grusomt å se 😥

Anonymkode: 78c85...397

• Liker 1
Skrevet

Hun sier i intervjuet at babyen "var småsinna" før hun sa bø til babyen "for å muntre henne opp".
Jeg ser ikke annet enn at babyen er helt rolig før moren skremmer babyen...

Nei, dette fatter jeg ikke.

Skrevet

Er det forresten nødvendig å legge ansiktsmaske mens babyen er våken, og i tillegg filme det?

Skrevet

Mishandling?? Hehe. Nei. 

Anonymkode: 224b8...955

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, hun mente jo ikke å skremme ungen. Vis meg den forelderen som aldri har feilbedømt en situasjon, og fått en helt annen reaksjon fra barnet enn forventet? Hadde hun fortsatt å skremme da hun så at ungen ble redd, hadde det vært kritikverdig, men sån som det fremstårher er det en ikke-sak. Hun utviser kanskje ikke verdens beste dømmekraft når hun legger ut videoen, men det er jo en annen sak.

Anonymkode: b87d4...025

Jo det gjorde hun det. Hun bare glatter litt på det etterpå.

Hun har på seg ansiktsmaske, filmer det og sier bø, og det er ikke overlagt???

Anonymkode: c3fb4...158

• Liker 2
Skrevet

Finnes det en video som viser mer av det som skjer med babyen før og etter det korte klippet i linken?

• Liker 1
Skrevet

Virker ikke helt oppegående denne moren, kanskje hun burde ventet noen år med å få barn (finnes mange ansvarlige blant unge mødre, men hun her synes ikle å være blant dem)

Anonymkode: c43ed...652

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

OMG, ting kan skje. Å kalle dette mishandling er et hån mot de barna som faktisk blir mishandlet!

Samme tenkte jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...