tonje92 Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Noen som har tatt hakeimplantat her og vil dele sin erfaring?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Jepp. På akademiklinikken (ikke silikon såklart, sånn permanent greie som er med deg i grava - samme material som man bruker på å rekontruere ansikt osv. Kjempefornøyd. Anonymkode: 043b9...291
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 4 timer siden, tonje92 skrev: Noen som har tatt hakeimplantat her og vil dele sin erfaring? Søk på Google, mye erfaringer. Klinikken i Oslo er den beste. Anonymkode: 578a8...1a2
Oldcrow Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Jeg fikk silikonimplantat for to mnd siden, og er stort sett ganske fornøyd! Det har gjort underverk for profilen min, som jeg har hatet så lenge jeg kan huske, og en stor nese ser nå helt normal ut! Er fortsatt litt stor, men fortsatt hoven rundt operasjonssåret, og det kan ta 12 mnd før endelig resultat. De første ukene var jeg kjempehoven, stygg, grusom, livredd.. men så lenge man kommer seg gjennom de ukene, passer på å ise ned området, så vil du gradvis se en daglig forbedring etterhvert. 🙂 Så, første uken angret jeg, men nå angrer jeg bare på at jeg ikke fikk gjort dette før, har tenkt på det i så mange år! Jeg ville også ha en nosejob, men turte ikke det, heldigvis! Nå liker jeg nesen min mye mer, og opererte neser ser ganske like og kjedelige ut.. hakeimplantatet har gitt meg mer symmetri, og jeg slipper hodepine fra å stadig skyve haken frem for å kompensere. Og selv om jeg ser stor forskjell selv, er det ingen som har sett hva jeg har gjort, har bare fått høre at jeg ser slankere eller freshere ut! Jeg fikk et medium implantat, men anbefaler ikke dette til folk som egentlig ikke trenger det. Men har du en litt stor nese og liten hake som meg, kan det gjøre underverker med et s eller m implantat. 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå