Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #1 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei!! Bare lurer på en ting? Her om dagen spurte jeg typen om han kunne massere mine søte små føtter! Han sa at han overhodet ikke liker føtter..... Ble litt irritert på han og sa: Skal man ikke kunne berøre og kose med alt på sin kjære?? Er det meg som er storforlangende eller har jeg rett?? Klemz jente 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 18. januar 2005 #2 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg digger heller ikke og ta på føttene til damene. går greit i max et minut men da med sokk på...liker heller ikke at noen driver med minne....så om du vil bli masert kjøp deg et fotbad med masage i, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 Det kan være at kjæresten din ikke ser på føttene dine som "små og søte" slik du beskriver dem. Jeg synes du er storforlangende, som ikke godtar at han ikke vil,..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 18. januar 2005 #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Ingen rører mine føtter, og jeg rører ikke andres. Det finnes faktisk mennesker som ikke liker føtter, og det må respekteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. januar 2005 #5 Del Skrevet 18. januar 2005 Føtter er ekkelt, så jeg skjønner han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. januar 2005 #6 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er mange som ikke liker føtter. Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. januar 2005 #7 Del Skrevet 18. januar 2005 Føtter er æsj. Ikke forvent at alle skal like å massere føttene til noen. Personlig hadde jeg aldri spurt en gutt om det. Det måtte han ta initiativ til selv gett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. januar 2005 #8 Del Skrevet 19. januar 2005 Selv om jeg i prinsippet er enig med mange her om at man ikke skal tvinge partneren til å gjøre noe h*n synes er ekkelt, synes jeg ikke du er storforlangende. Jeg er helt enig med at man skal kunne berøre alle deler av sin kjære, og synes det motsatte høres fullstendig merkelig ut. Hadde samboeren min nektet å kose med en eller annen del av meg fordi det var "ekkelt" hadde jeg blitt direkte såret. Men nå har jo jeg heller aldri skjønt den motviljen mange tydeligvis har mot føtter, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #9 Del Skrevet 19. januar 2005 Om han synes det er ekkelt, blir det da samme sjarmen med massage? Jeg hadde nok blitt litt såret, men jeg hadde ikke forlangt at han skulle gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jepady Skrevet 19. januar 2005 #10 Del Skrevet 19. januar 2005 Om hans synes det er ekkelt så han om det da. Personlig har jeg ikke noe imot å massere føttene til kjæresten min, jeg forstod heller ikke spm ditt som erotisk. Erotisk sett har jeg ingen interesse av det altså, men masserer føttene hennes rett som det er når hun ligger på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. januar 2005 #11 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har skikkelig fobi for føtter uten sokker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 20. januar 2005 #12 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei!! Bare lurer på en ting? Her om dagen spurte jeg typen om han kunne massere mine søte små føtter! Han sa at han overhodet ikke liker føtter..... Ble litt irritert på han og sa: Skal man ikke kunne berøre og kose med alt på sin kjære?? Er det meg som er storforlangende eller har jeg rett?? Klemz jente 21 ÆÆÆÆSSSJJJJJ!!!!!!!!!!! Jeg HATER føtter og tær! Eeste gangen jeg tar på føtter er når jeg skal vaske mine egne, og da gjør jeg det med vemmelse! ALDRI om jeg hadde massert noens føtter!! MEN det er jo bare meg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilpi:) Skrevet 20. januar 2005 #13 Del Skrevet 20. januar 2005 typen min er heller ikke keen på å massere føttene mine, men jeg vil heller ikke massere hans. Du sier at man børr kunne berøre og kose med alt på sin kjære; ærlig talt, der er da mange steder på kroppen til min kjære jeg ikke kunne tenke meg å berøre og kose med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #14 Del Skrevet 20. januar 2005 Det forstår jeg jammen godt! Føtter er fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 20. januar 2005 #15 Del Skrevet 20. januar 2005 :o såå mange som ikke liker føtter da. jeg gir kjæresten fotmassasje, men vil ikke ha noe tilbake (fryktelig kilen ). men jeg er enig i at du er storforlangende, trenger vel ikke bli irritert fordi han ikke har lyst. du må da ikke presse han til noe han ikke har lyst til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. januar 2005 #16 Del Skrevet 20. januar 2005 Skjønner han godt jeg, føtter er ekkelt.. .. bortsett fra mine da såklart, de er bare nusselige.. Men helt ærlig, jeg er glad mannen min ikke tar det som en personlig fornærmelse at jeg ikke fikser å massere føttene hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2005 #17 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes føtter er ekkelt,så jeg skjønner typen din godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #18 Del Skrevet 21. januar 2005 Nei nå ble jeg overrasket!! Jeg trodde nesten alle gutter likte jenteføtter!! Alle gutter jeg har vert sammen med har villet ta på, massere og til og med slikke/suge mine føtter.....trodde det var vanlig jeg!!! Spesielt med neglelakk og gjerne sexy sko.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. januar 2005 #19 Del Skrevet 21. januar 2005 Nei nå ble jeg overrasket!! Jeg trodde nesten alle gutter likte jenteføtter!! Alle gutter jeg har vert sammen med har villet ta på' date=' massere og til og med slikke/suge mine føtter.....trodde det var vanlig jeg!!! Spesielt med neglelakk og gjerne sexy sko....[/quote'] Hver sin smak :-? Selv syns jeg føtter er ekkelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #20 Del Skrevet 21. januar 2005 til trådstarter , Pleier DU massere hans føtter? Eller ville du gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå