Gå til innhold

Innrømmelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en tråd som anonym engang, med et høyst kvinnelig problem, og da var det én som etter noen sider skrev at hun fikk "manne-vibber" (eller hva hun kalte det), av tråden min. Hun trodde altså jeg var mann, men utga meg for å være kvinne av ukjente, syke grunner. Det var jeg altså ikke, jeg er kvinne med et par helt seriøse spørsmål.

Litt ille at man skal bli beskyldt for å trolle og være pervers for omtrent alt her på KG..... alle trolletrådene får jo folk til å se spøkelser ved høylys dag.

Anonymkode: 88af7...531

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.9.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Mange har skrytt av å ha laget trolletråder. Denne tråden er for deres innrømmelser. Post gjerne link til deres trolletråder :popcorn:

Anonymkode: 64e9b...117

Trolletråder? Mja... :fnise: 
Er vel bare en slags kamuflasje eller noe for at noen sitter og forteller sannheten her gitt. Men det er lov å prøve seg... :hoho: 

Anonymkode: eef59...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg laget tinnfolie-tråden :hoho: 

Anonymkode: 64e9b...117

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den utviklet seg til å bli ganske så underholdende :popcorn:

Anonymkode: 64e9b...117

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2017 den 16.47, Trolltunge skrev:

Synes trolletråder er helt forkastelig. Synes synd på folk som har så lite innhold i livet sitt at de driver med å lage seg historier på nett. Det mest forkastelige med det er likevel at på grunn av slike trolletråder så risikerer folk med reelle problemer å bli latterliggjort i en allerede vanskelig situasjon. Folk ser troll overalt, på grunn av teite troll med trolletråder. 

Skummelt å utgå fra at du tror du vet så mye om andre.

Anonymkode: 25adc...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg laget tinnfolie-tråden :hoho: 

Anonymkode: 64e9b...117

 

Anonymkode: 64e9b...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir gass i de fleste uføretråder😊

Anonymkode: 25adc...58f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2017 den 18.49, Dark Angelina skrev:

Tråden er ryddet for linker til slettede tråder. 

Dark Angelina, mod.

Så fint om denne tråden er til hjelp for dere i ryddearbeidet :) 

Anonymkode: 64e9b...117

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Du har jammen vært oppfinnsom og produktiv ab e34 :) 

Anonymkode: 64e9b...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har jammen vært oppfinnsom og produktiv ab e34 :) 

Anonymkode: 64e9b...117

Takk. Likte spesielt tråden om eldre kvinner. Utrolig hvor mange brukere der som fikk mange ryktepoeng kun for å le av meg. Det er sånne tråder jeg liker å lage. :P

Anonymkode: eeecd...e34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å innrømme trolletrådene mine. En gang skrev jeg at jeg pleide å trolle og tulle litt av og til, og det endte med at jeg fikk en advarsel fra admin i innboksen, selv om de på ingen måte kunne vise til konkrete regelbrudd. 

Anonymkode: 7b6a9...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har sluttet å innrømme trolletrådene mine. En gang skrev jeg at jeg pleide å trolle og tulle litt av og til, og det endte med at jeg fikk en advarsel fra admin i innboksen, selv om de på ingen måte kunne vise til konkrete regelbrudd. 

Anonymkode: 7b6a9...dcb

Huff da. Takk for advarselen.

Anonymkode: 64e9b...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sluttet å innrømme trolletrådene mine. En gang skrev jeg at jeg pleide å trolle og tulle litt av og til, og det endte med at jeg fikk en advarsel fra admin i innboksen, selv om de på ingen måte kunne vise til konkrete regelbrudd. 

Anonymkode: 7b6a9...dcb

Men det å skrive en oppdiktet case, som ts, er ikke regelbrudd slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: 64e9b...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det å skrive en oppdiktet case, som ts, er ikke regelbrudd slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: 64e9b...117

Det vet jeg ikke. Jeg sier bare at de faktisk gadd å sjekke brukeren bak ab-koden min for å gi meg advarselen. Bare en heads-up til andre. 

Anonymkode: 7b6a9...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men det å skrive en oppdiktet case, som ts, er ikke regelbrudd slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: 64e9b...117

Det burde i hvert fall være foreldelsesregler. Trådene mine er 2 år gamle. Det har jo ingen hensikt å gi advarsel for noe som har skjedd for to år siden. Advarsel bør jo være kun om de tror jeg kommer til å begå regelbrudd i fremtiden. 

Anonymkode: eeecd...e34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...