SlemUlv Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Heterofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av motsatt kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Homofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av samme kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Bifil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Biseksuell: En person tenner på mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Kan vi lære oss dette snart? 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Hva hvis en kvinne liker å bli slikket og fingret av menn fremfor piv, er hun lesbisk da? s Anonymkode: 9cf26...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Hva har dette med analsex å gjøre? Er mange homofile som ikke har analsex. Er også mange bifile som ikke har analsex, og blandt heterofile er det ikke vanlig å ha analsex. Trolletråd? Anonymkode: 70b18...e33 1
Rotemor Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 1 time siden, SlemUlv skrev: Heterofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av motsatt kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Homofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av samme kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Bifil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Biseksuell: En person tenner på mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Kan vi lære oss dette snart? 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med analsex å gjøre? Er mange homofile som ikke har analsex. Er også mange bifile som ikke har analsex, og blandt heterofile er det ikke vanlig å ha analsex. Trolletråd? Anonymkode: 70b18...e33 FOr å hjelpe deg litt så har jeg understreket ett par ord....Jeg gadd ikke alle, men håper du forstår det nå. 1
SlemUlv Skrevet 19. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med analsex å gjøre? Er mange homofile som ikke har analsex. Er også mange bifile som ikke har analsex, og blandt heterofile er det ikke vanlig å ha analsex. Trolletråd? Anonymkode: 70b18...e33 Om du hadde fulgt med litt, så hadde du sett at i omtrent alle tråder hvor mannfolk sier de liker analsex, ber de bedt om å knulle mannfolk i stedenfor.. for her på kvinneguiden så betyr det å like analsex, at man er homofil.. denne tråden er derfor laget, for å vise at dette IKKE stemmer.. og for å kunne linke til den, hver gang dette kommer opp.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Jaha, så du er forumets orakel? Du skal ikke skrive et leksikon med personlige meninger og preferanser og påtrenge andre også mens du først er i gang da? Anonymkode: 70b18...e33
SlemUlv Skrevet 19. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaha, så du er forumets orakel? Du skal ikke skrive et leksikon med personlige meninger og preferanser og påtrenge andre også mens du først er i gang da? Anonymkode: 70b18...e33 Mener du definisjonen er feil? 1
Rotemor Skrevet 19. september 2017 #9 Skrevet 19. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med analsex å gjøre? Er mange homofile som ikke har analsex. Er også mange bifile som ikke har analsex, og blandt heterofile er det ikke vanlig å ha analsex. Trolletråd? Anonymkode: 70b18...e33 Det er viktig at homofobe lærer et sted da.
Gjest Esperanza98 Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Er ikke biseksuell og bifil det samme egentlig?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 3 minutter siden, Esperanza98 skrev: Er ikke biseksuell og bifil det samme egentlig? Nei.. Anonymkode: d3698...f9b
Gjest Esperanza98 Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei.. Anonymkode: d3698...f9b Jeg forstår ikke helt forskjellen. Bifile tenner på både gutter og jenter, og biseksulle tenner også på begge. Hva er forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Esperanza98 skrev: Jeg forstår ikke helt forskjellen. Bifile tenner på både gutter og jenter, og biseksulle tenner også på begge. Hva er forskjellen? Biseksuell er om man er seksuellt tiltrukket av samme kjønn , og kun det. Bifil er tiltrukket også begge kjønn seksuelt,men også følesemessig,altså forhold. Kjenner flere hetrofile som er bisekuelle 😊 Anonymkode: d3698...f9b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Esperanza98 skrev: Jeg forstår ikke helt forskjellen. Bifile tenner på både gutter og jenter, og biseksulle tenner også på begge. Hva er forskjellen? Det er en forskjell enkelte nordmenn har funnet på de siste 15 årene. Før det var det det samme, og det er det fortsatt alle andre steder enn i Norge. Anonymkode: 88637...cc4 4
WubWub Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, Esperanza98 skrev: Jeg forstår ikke helt forskjellen. Bifile tenner på både gutter og jenter, og biseksulle tenner også på begge. Hva er forskjellen? Seksuell tenning er ikke det samme som romantisk interesse. Biseksuelle tenner på begge kjønn man kan bare forelske seg i 1 kjønn. Bifile kan forelske seg i begge kjønn. 1
SlemUlv Skrevet 20. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, Esperanza98 skrev: Jeg forstår ikke helt forskjellen. Bifile tenner på både gutter og jenter, og biseksulle tenner også på begge. Hva er forskjellen? Forskjellen er forelskelsen. Biseksuell kan fint være heterofil, altså forelske seg i motsatt kjønn, men tenne seksuelt på begge.
SlemUlv Skrevet 20. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en forskjell enkelte nordmenn har funnet på de siste 15 årene. Før det var det det samme, og det er det fortsatt alle andre steder enn i Norge. Anonymkode: 88637...cc4 Så rart at første gang jeg hørte forskjellen, var når jeg var sånn 10år.. altså 25år siden 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 15 timer siden, SlemUlv skrev: Heterofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av motsatt kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Homofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av samme kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Bifil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Biseksuell: En person tenner på mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Kan vi lære oss dette snart? Du glemte binyskjerrig. Anonymkode: 09911...00c
SlemUlv Skrevet 20. september 2017 Forfatter #19 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du glemte binyskjerrig. Anonymkode: 09911...00c jeg prøvde å IKKE forvirre for mye
strynejenta Skrevet 20. september 2017 #20 Skrevet 20. september 2017 15 timer siden, SlemUlv skrev: Heterofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av motsatt kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Homofil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av samme kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Bifil: En person forelsker seg i, og tenner på, mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Biseksuell: En person tenner på mennesker av begge kjønn. Disse kan ha analsex sammen, eller ikke. Kan vi lære oss dette snart? Menosexuelle da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå