AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Jeg har flyttet for å studere og derfor også byttet fastlege. Jeg har gått på p-piller i 6-7 år, og lurer på om jeg nå må ha ny time hos fastlegen for å fornye resepten? Kan den nye legen se at jeg har gått på det lenge og derfor bare fornye? Jeg har ikke overført noen journal eller noe, men resepter ligger jo på nettet. Anonymkode: 95c2f...f08
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Jeg måtte inn da jeg byttet lege selv. Du kan jo bare ringe til legekontoret og si at du trenger en ny resept, og spørre om du må inn for en time eller ei. Anonymkode: 0f67f...71a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Når jeg byttet fastlege var det sånn at den første gangen han skulle skrive ut en spesifikk resept til meg måtte jeg be om det i en legetime. Når han har gjort det en gang, kan det fornyes via nett. Det er vel for å passe på at ingen misbruker reseptene. Anonymkode: 40dcd...678
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå