Gå til innhold

Oppredd seng???

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her kom endelig beviset på at jeg har et helsevennlig soverom :hoppe:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, da skal jeg kanskje være takknemlig når sjuåringen kommer løpende inn på rommet mitt og hopper vilt i min pent oppredde seng...

Skrevet

Jeg rer aldri opp senga jeg heller, bretter dyna tilbake bare. Ser ikke poenget med å re opp, ingen ser senga vår uansett, og når jeg er trøtt om kvelden og vil legge meg vil jeg helst bare dumpe i senga istedet for å måtte dra av sengetepper og annet dill.

Gjest Anonymous
Skrevet

Få ting får et rom til å se mer uorganisert ut enn en uoppredd seng.

Skrevet

Heller uorganisert og sunt, enn organisert og fullt av midd :wink:

Skrevet

amen.

pen fasade over et uhygienisk middreir er ikke akkurat min prioritering.

Skrevet

Dersom hygienen er det som bekymrer kan man jo bare lufte dyna godt og la den ligge brettet til side mens man er i dusjen, så kan man re opp på et nyluftet soverom med kald og hygienisk dyne når man er ferdig med å stelle seg om morgenen.

Tror faktisk ikke på de som sier at de lar være å re opp av hygieniske årsaker, det er nok andre årsaker som er viktigere...

Jeg synes det er hyggelig å kunne legge meg i en fin seng på et ryddig og rent soverom, det gir fred i sjelen og god søvn. Jeg og mannen fortjener at det ser ordentlig ut i "kjærlighetsredet" selv om ingen andre øyne slipper til.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Her kom endelig beviset på at jeg har et helsevennlig soverom :hoppe:

Dette har jeg visst lenge :hoppe:

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk uoppredd seng jeg, det har jeg alltid gjort :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg rer aldri opp senga jeg heller' date= bretter dyna tilbake bare. Ser ikke poenget med å re opp, ingen ser senga vår uansett, og når jeg er trøtt om kvelden og vil legge meg vil jeg helst bare dumpe i senga istedet for å måtte dra av sengetepper og annet dill.

Samme her..det er mest renslig og luftig.

Skrevet

Altså, dersom du skifter sengetøy med normale mellomrom, og lufter rommet - så tror jeg ikke akkurat at det har så fryktelig mye å si om senga er oppredd eller ei. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Altså' date=' dersom du skifter sengetøy med normale mellomrom, og lufter rommet - så tror jeg ikke akkurat at det har så fryktelig mye å si om senga er oppredd eller ei. :wink:[/quote']

Jo, for det er viktig å lufte inn under dynen. Det er ikke nok re opp for så å lufte. En må brette bort dynen så den er åpen for så å lufte. Midden trives jo inn under dynen...

Skrevet

Vi har kommet til et kompromiss. Uoppredd seng og lufting om dagen mens vi er ute av huset, og rer opp når vi kommer hjem.

Skrevet
Jo' date=' for det er viktig å lufte inn under dynen. Det er ikke nok re opp for så å lufte. En må brette bort dynen så den er åpen for så å lufte. Midden trives jo inn under dynen...[/quote']

Nja.

Jeg kommer uansett ikke til å bli hysterisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...