Usikker Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Her kom endelig beviset på at jeg har et helsevennlig soverom
Gjest Emera Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Hm, da skal jeg kanskje være takknemlig når sjuåringen kommer løpende inn på rommet mitt og hopper vilt i min pent oppredde seng...
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Les denne også du: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262914 Så lenge man lufter sengen godt før man rer opp er det ikke farlig å re opp.
Arkana Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Jeg rer aldri opp senga jeg heller, bretter dyna tilbake bare. Ser ikke poenget med å re opp, ingen ser senga vår uansett, og når jeg er trøtt om kvelden og vil legge meg vil jeg helst bare dumpe i senga istedet for å måtte dra av sengetepper og annet dill.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Få ting får et rom til å se mer uorganisert ut enn en uoppredd seng.
Loppefrø Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Heller uorganisert og sunt, enn organisert og fullt av midd
ivanka Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 amen. pen fasade over et uhygienisk middreir er ikke akkurat min prioritering.
Fakse Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 Dersom hygienen er det som bekymrer kan man jo bare lufte dyna godt og la den ligge brettet til side mens man er i dusjen, så kan man re opp på et nyluftet soverom med kald og hygienisk dyne når man er ferdig med å stelle seg om morgenen. Tror faktisk ikke på de som sier at de lar være å re opp av hygieniske årsaker, det er nok andre årsaker som er viktigere... Jeg synes det er hyggelig å kunne legge meg i en fin seng på et ryddig og rent soverom, det gir fred i sjelen og god søvn. Jeg og mannen fortjener at det ser ordentlig ut i "kjærlighetsredet" selv om ingen andre øyne slipper til.
Gjest Madam Felle Skrevet 24. januar 2005 #10 Skrevet 24. januar 2005 Her kom endelig beviset på at jeg har et helsevennlig soverom Dette har jeg visst lenge
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #11 Skrevet 24. januar 2005 Jeg foretrekker faktisk uoppredd seng jeg, det har jeg alltid gjort
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #12 Skrevet 24. januar 2005 Jeg rer aldri opp senga jeg heller' date= bretter dyna tilbake bare. Ser ikke poenget med å re opp, ingen ser senga vår uansett, og når jeg er trøtt om kvelden og vil legge meg vil jeg helst bare dumpe i senga istedet for å måtte dra av sengetepper og annet dill. Samme her..det er mest renslig og luftig.
Belba Skrevet 24. januar 2005 #13 Skrevet 24. januar 2005 Altså, dersom du skifter sengetøy med normale mellomrom, og lufter rommet - så tror jeg ikke akkurat at det har så fryktelig mye å si om senga er oppredd eller ei.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #14 Skrevet 24. januar 2005 Altså' date=' dersom du skifter sengetøy med normale mellomrom, og lufter rommet - så tror jeg ikke akkurat at det har så fryktelig mye å si om senga er oppredd eller ei. [/quote'] Jo, for det er viktig å lufte inn under dynen. Det er ikke nok re opp for så å lufte. En må brette bort dynen så den er åpen for så å lufte. Midden trives jo inn under dynen...
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2005 #15 Skrevet 24. januar 2005 Vi har kommet til et kompromiss. Uoppredd seng og lufting om dagen mens vi er ute av huset, og rer opp når vi kommer hjem.
Belba Skrevet 24. januar 2005 #16 Skrevet 24. januar 2005 Jo' date=' for det er viktig å lufte inn under dynen. Det er ikke nok re opp for så å lufte. En må brette bort dynen så den er åpen for så å lufte. Midden trives jo inn under dynen...[/quote'] Nja. Jeg kommer uansett ikke til å bli hysterisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå