AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Jeg er veldig sjeldent syk, men har vært så uheldig nå og pådratt meg en kraftig forkjølese. Temeraturen min er i grenseland til feber, så føler egentlig ikke jeg kan si at jeg er syk når jeg ikke har fått feber enda. Men jeg er skikkelig slapp og susete i hodet, så har holdt meg hjemme fra studiene. Vi har enkelte seminar som er obligatoriske, og nå har jeg fått fravær siden jeg ikke klarte å dra. Kan man få legeerklæring for dette? Er redd legen tror jeg bare er lat siden jeg ikke har klart å komme meg på det obligatoriske oppmøtet når jeg ikke har feber. Men jeg er bare så dårlig.. Anonymkode: 0d6aa...3ad
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Skal du ha leggerklæring/sykemelding så må du oppsøke legen samme dagen som du har fravær. Leger har i utgangspunktet ikke lov til å tilbakedatere "sykeattester". Derfor har alle legekontor akuttimer tilgjengelig når de åpner telefonen og kontordøra. Det er første mann til møllaprinsippet som gjelder. Alternativet er Legevakt. Anonymkode: b0a65...978 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå