AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #21 Skrevet 19. september 2017 Jeg er 24 og gjør dette jeg også. Ikke på allerede eksisterende venner IRL, men om jeg har funnet en interessant person på facebook i en gruppe som deler ting jeg er interessert i og vil følge mer med på, så sender jeg en "takk for vennskapet" melding på veggen. Anonymkode: 74db2...a21
Arabella Skrevet 19. september 2017 #22 Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, C.Tramell skrev: Hehehe! Har observert og tenkt det samme. Det er ofte kvinner på 50+ som gjør det der. Mange kvinner og menn i den alderen pleier også å informere om hver minste ting de foretar seg. "Da har man støvsugd og vannet blomster". "Da har man gjort sin borgerplikt". "Da får man vel rusle til sengs". Yngre mennesker gjør mye teit de også da Akkurat den type setninger får jeg mark av! Også slike som "nå koser vi oss med noe rødt i glasset" er utbrukte. 4
hjertesukka Skrevet 19. september 2017 #23 Skrevet 19. september 2017 "Vasket alle vinduene i dag" - not! Men, når det er sagt, så er vi ikke en ensartet gruppe, vi over femti. Faktisk så er det en del av oss som har litt peiling. Jeg vil ikke bli satt i samme bås som alle de ordtakdamene, takk! 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #24 Skrevet 19. september 2017 6 timer siden, Arabella skrev: Hvordan kan du vite alderen på dem? Ser du på profilen til hver enkelt? Ja, det ser man fort på profilbildet. Anonymkode: a3006...446
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #25 Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Arabella skrev: Akkurat den type setninger får jeg mark av! Også slike som "nå koser vi oss med noe rødt i glasset" er utbrukte. Har ikke slike statuser gått ut på dato? Anonymkode: a3006...446
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #26 Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, hjertesukka skrev: "Vasket alle vinduene i dag" - not! Men, når det er sagt, så er vi ikke en ensartet gruppe, vi over femti. Faktisk så er det en del av oss som har litt peiling. Jeg vil ikke bli satt i samme bås som alle de ordtakdamene, takk! Beklager at det ble noget generaliserende! Vi snakker gruppenivå her, og kanskje mer 60+ enn 50+ når jeg tenker meg om. Min mor er 70 og holder ikke på sånn. Anonymkode: a3006...446
hjertesukka Skrevet 20. september 2017 #27 Skrevet 20. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager at det ble noget generaliserende! Vi snakker gruppenivå her, og kanskje mer 60+ enn 50+ når jeg tenker meg om. Min mor er 70 og holder ikke på sånn. Anonymkode: a3006...446 Skjønner hva du mener. La oss si det sånn at det er faktisk en del eldre som ikke oppfører seg som typisk eldre. Men har lagt merke til den gruppen som nevnes her. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå