Gå til innhold

Festlig fenomen på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer på 50+ som alltid takker på veggen for at de fikk bli venn med noen eller fikk være med i en gruppe. 

Hva er greia liksom? :laugh:

Anonymkode: a3006...446

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de er så søte :strix:Smiler alltid når jeg ser dette!

Anonymkode: 480f7...45b

• Liker 10
Skrevet

Eller blir invitert til et random arrangement, men dessverre ikke kan komme. :roll:

Anonymkode: 492f7...2ac

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns og det er litt søtt. :) Men ja, merkelig. :P 

Så en av disse damene i en kjøp og salg gruppe.. Skulle selge en enkel lykt fra kid, Det så ca. sånn her ut: <3<3<3 Kjempenydelig lykt fra kid (smilefjes, flørtefjes, lys) <3<3<3 Denne nydelige lykten er pent brukt. Nydelig <3 ;) Kan enkelt pynte med den ute eller inne <3<3 osv.. Et langt innlegg med kosemoseoverdose om en j***DFHa lykt! 

Anonymkode: 85b9c...7b3

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns og det er litt søtt. :) Men ja, merkelig. :P 

Så en av disse damene i en kjøp og salg gruppe.. Skulle selge en enkel lykt fra kid, Det så ca. sånn her ut: <3<3<3 Kjempenydelig lykt fra kid (smilefjes, flørtefjes, lys) <3<3<3 Denne nydelige lykten er pent brukt. Nydelig <3 ;) Kan enkelt pynte med den ute eller inne <3<3 osv.. Et langt innlegg med kosemoseoverdose om en j***DFHa lykt! 

Anonymkode: 85b9c...7b3

Haha! :fnise:

Skrevet

Kvinner er ikke akkurat lynende. 

Anonymkode: 81b17...5a7

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer på 50+ som alltid takker på veggen for at de fikk bli venn med noen eller fikk være med i en gruppe. 

Hva er greia liksom? :laugh:

Hvordan kan du vite alderen på dem? Ser du på profilen til hver enkelt?

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet

Hehehe! Har observert og tenkt det samme. Det er ofte kvinner på 50+ som gjør det der.  Mange kvinner og menn i den alderen pleier også å informere om hver minste ting de foretar seg. "Da har man støvsugd og vannet blomster". "Da har man gjort sin borgerplikt". "Da får man vel rusle til sengs". 

Yngre mennesker gjør mye teit de også da :P

Skrevet

Når man søker om å bli med i en gruppe, passer det seg å takke for at man får bli medlem.

Anonymkode: 8c7a3...341

Skrevet

I noen grupper så kan det være et rimelig trangt nåløye for å få lov til å være gjest/medlem og noen kan da kanskje føle at det å takke for å få lov å være med er en fin gest som kan milnde admins????

Anonymkode: 2d121...928

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, C.Tramell skrev:

Hehehe! Har observert og tenkt det samme. Det er ofte kvinner på 50+ som gjør det der.  Mange kvinner og menn i den alderen pleier også å informere om hver minste ting de foretar seg. "Da har man støvsugd og vannet blomster". "Da har man gjort sin borgerplikt". "Da får man vel rusle til sengs". 

Yngre mennesker gjør mye teit de også da :P

Hmmm, jeg er 50+ og vel så det, kvinne ,men har aldri informert på FB om hverken støvsuging, vasking eller når jeg legger meg ! Hvem har interesse av det da ? Synes det er kjedelig å lese slike statuser ( hopper fort over ). Takke for å få være med i grupper ? Tja, tenker både og..    Og forresten, hvorfor omtaler en seg selv som "man"?   " Man har gjort ditt og datt " ? Har alltid lurt på det .:klaske:

Anonymkode: 77101...6e4

Skrevet

Jeg synes det er litt kult. Fx min svigermor på snart 80, er på Facebook og skriver mvh navnet sitt i alle innlegg. For oss som er vel bevandret i alt dette, er det opplagt at navnet kommer frem i alle fall. Men det er jo litt søtt da. Gæmlisene som hiver seg rundt og er med.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er søte når de prøver å nerde. :) 

Skrevet

Ja, har sett det selv. Kan det være noe med generasjonen de kommer fra? De har kanskje en annen holdning til ting enn det yngre mennesker har, og mange har kanskje ikke den innsikten i hvordan bruke sosiale medier?

Det betyr selvsagt ikke at alle gjør det i den alderen, men man ser jo en forskjell i hvordan folk bruker sosiale medier. Virker som endel over 50 ser på invitasjoner og slike ting som mer personlig enn de som er yngre.

Jeg ser ikke noe galt i det. Synes bare det er morsomt egentlig :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Etter min erfaring handler dette mer om «person 65+» enn om «dame 50+».  
Person 65+ skriver også bursdagsgratulasjoner på sin egen vegg istedenfor venners vegg når h*n skal gratulere en eller annen venn med dagen, og har dessuten ikke forstått at private samtaler kan  skal tas på Messenger og ikke på den åpne veggen. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er søte når de prøver å nerde. :) 

Hvem er det som tror at de "nerder" når de er på facebook egentlig? Tviler på at de fleste kvinner over 50 har som ambisjon å være nerdete når de takker for et medlemskap i en gruppe på facebook :P

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Nå var det ikke meg du spurte, men ja jeg går nesten alltid inn på profilen til folk jeg blir nysgjerrig på. 

Skrevet

Takk for at jeg fikk bli med på kvinneguiden. Det er ingen selvfølge. Nå skal jeg støvsuge, rydde, og så suge mannen. Vel fortjent etter en lang arbeidsdag. 

Anonymkode: 48b7a...017

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Profilbildet er da ganske avslørende. Man trenger ikke å gå inn på profilen for å se det. 

Anonymkode: 3830b...292

• Liker 1
Skrevet

Minner en del om da moren min fikk seg en ny smarttelefon og hun skulle sende meg tekstmelding.
"Gode Gud, hun har funnet emojiene!" var min reaksjon. Hun har dessverre også funnet dem på facebook nå. De store som kalles "stickers"...

Har en bestemor på over 90 år, hun er faktisk ganske oppegående når det gjelder facebook. Lite smilies og emojis, hun signerer ikke med navnet sitt på alt hun skriver eller takker masse for generelle invitasjoner som dukker opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...