Gå til innhold

"mensen"

lovelycoldmornings

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Det to siste dagene har det kommet noe brunaktig fra der nede, minner litt om det som er på slutten av menstruasjonstiden.

Har ikke mensen nå, så kan ikke være det. 

Kan det være P-pillene? Har gått på det i 2 mnd men ikke vært sånn som dette før. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hoppet over mensen?

Skrevet

Har du glemt en eller flere piller? Når jeg gikk på p-piller så kom det ofte en blødning hvis jeg glemte et par piller. Hvis det er tilfelle så fortsett med pillene og bruk kondom resten av syklusen.

Anonymkode: c4cdf...3a5

Skrevet

Gammelt blod som skylles ut , du får nok mens eller eggløsning snart. 

Anonymkode: ddd1c...46a

Skrevet

Har hverken hoppet over mensen eller glemt piller. 

Skal ta siste rosa pille på brettet i morgen  før de hvite, men tenkte å hoppe over de hvite denne gangen og starte rett på et nytt brett siden kjæresten sover over i helgen. Kommer jeg til å blø litt da? Er det da noe vist i å hoppe over? 

Skrevet

Her kommer litt klipp og lim fra www.sexogsamfunn.no

Mellomblødninger

Mellomblødninger er blødninger utenom den månedlige pausen. Dette er vanlig og normalt de første 3 månedene med p-piller. Det kan også skje etter de første 3 månedene og er oftest ikke farlig. En sjelden gang kan småblødninger skyldes en sykdom. Hvis du har hatt samleie uten kondom med ny partner, er det viktig å sjekke deg for seksuelt overførbare infeksjoner, som klamydia. Hvis blødningene fortsetter bør du bestille time hos lege

Virker som dette er helt normalt :)

Anonymkode: c4cdf...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...