AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Jeg skrev meg opp på å gi blod på nettet, og blodbanken her hadde prøvd å ringe meg, men ikke fått svar(jeg var opptatt så kunne ikke svare), så de sendte en melding om at jeg måtte ringe opp igjen for å avtale tid. Nå har jeg prøvd å ringe de opp igjen tre ganger til ulike tidspunkt innenfor åpningstiden deres, men får ikke svar. Har sjekket at nummeret stemmer og det gjør det. Er de ikke så interessert i at folk skal gi blod, siden de ikke gidder å ta telefonen? Hvordan skal jeg få kontakt med de? Anonymkode: 82066...c04
Gjest Sugemerke Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Ring sentralbordet og be de sette deg over på en telefon de vet blir tatt.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 4 minutter siden, Sugemerke skrev: Ring sentralbordet og be de sette deg over på en telefon de vet blir tatt. Sentralbordet til sykehuset da? Eller finnes det noe nasjonalt for blodgiving? Jeg vet at blodbanken ikke holder til på sykehuset, men de kan kanskje sette meg over dit likevel? Anonymkode: 82066...c04 1
Gjest Sugemerke Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sentralbordet til sykehuset da? Eller finnes det noe nasjonalt for blodgiving? Jeg vet at blodbanken ikke holder til på sykehuset, men de kan kanskje sette meg over dit likevel? Anonymkode: 82066...c04 Ja, det vil jeg tro. Hvertfall gi deg noen flere nummer du kan forsøke.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, Sugemerke skrev: Ja, det vil jeg tro. Hvertfall gi deg noen flere nummer du kan forsøke. Da gjør jeg det. Takk for tips! Anonymkode: 82066...c04 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Har selv jobbet på en blodbank og det kan til tider være veldig travelt! Så det behøver ikke å bety at de ikke vil ha flere blodgivere Anonymkode: 20121...532 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Du forstår vel at det kan være travelt der? Når du selv ikke klarte ta telefonen bør du da skjønne at de ikke alltid har kapasitet til å sitte i telefonen i blodbanken. Det kan være voldsomt kjør der i rushtiden, nettopp fordi det er så viktig å gi blod. I "min" blodbank er det som regel roligere rett før stengetid, og følgelig best å ringe da. Ring igjen, eller send dem en ny mail med tidspunkter som passer for deg å gi blod, innenfor blodbanken åpningstid. Anonymkode: 8c7e8...f54
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #8 Skrevet 19. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev meg opp på å gi blod på nettet, og blodbanken her hadde prøvd å ringe meg, men ikke fått svar(jeg var opptatt så kunne ikke svare), så de sendte en melding om at jeg måtte ringe opp igjen for å avtale tid. Nå har jeg prøvd å ringe de opp igjen tre ganger til ulike tidspunkt innenfor åpningstiden deres, men får ikke svar. Har sjekket at nummeret stemmer og det gjør det. Er de ikke så interessert i at folk skal gi blod, siden de ikke gidder å ta telefonen? Hvordan skal jeg få kontakt med de? Anonymkode: 82066...c04 De er opptatt og kan ikke prioritere telefonen fremfor de som står fysisk hos dem eller andre gjøremål. Å gi blod er viktig. Det er alltid behov for blodgivere. Så ikke gi opp du gjør noe viktig ved å gi blod. Anonymkode: c40da...0da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå