Gå til innhold

promping på date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvor mange ganger eller hvor lenge jeg og den daværende kjæresten hadde truffet hverandre, men en kveld satt vi i stua hjemme hos han. Jeg måtte så veldig prompe, og så sa jeg i fra at nå kom jeg til å slippe en braker. Gjorde det, og fikk tidenes latteranfall etterpå. Han måtte bare le med, og etter det var det ikke så nøye om man slapp en promp i nærvær av den andre. Befriende.

Jeg endte opp med å bli gift med fyren, da :-)

Anonymkode: 4ea46...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 9/19/2017 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Modent.... 🙄

Anonymkode: d5f85...e55

amen:ler:

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med modenhet å gjøre? Det er jo fakta. Selv om promping er helt naturlig så er det ikke spesielt sexy at kvinner gjør det. Han får ikke akkurat ereksjon av at du promper gjennom musa. Deal with it. Its gross🤢😝

Anonymkode: aa13d...0f9

Det som kommer ut av vagina er ikke en "promp". Det er luft som dere menn (i ditt tilfelle gutt) presser inn i vagina, så egentlig deres skyld. 

Anonymkode: d5f85...e55

• Liker 3
Skrevet

har egentlig ikke noe i mot promp uansett hvor den kommer i fra.. MEN, en gang når jeg fingret og slkket min ex, så fikk jeg en fittefis rett i ansiktet💨 det var ikke så digg😛 

Anonymkode: 172ef...c40

Skrevet

Bilderesultat for shy hide gif

Anonymkode: 4c7df...7da

Skrevet

Syns faktisk at en kan prøve bare å holde seg på doen med de prompene.. jeg og mannen har vært gift  mange år og sjelden prompet foran hverandre, vi fiser ikke mye, men ikke foran hverandre med vilje.

Anonymkode: c62f4...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...