AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Noen som har opplevd å reagere allergisk på Cipralex? Jeg har i det siste hatt svak kløe i øyne, nese og huden, men husker ikke om de startet samtidig med oppstart av disse pillene. Har gått på dem siden midten av august. Jeg er også mye stiv i muskler og skjelett. Bare nysgjerrig om noen andre har opplevd dette eller om disse problemene ikke er relatert til medisinene i det hele tatt. Jeg er for øvrig allergisk mot støv og pollen, så det kjennes ut som en slik reaksjon men kan ikke skjønne at det skal være noe hjemme eller ute i luften nå som påvirker det. Anonymkode: 82afd...149
Prinsesse788 Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Jeg merket at jeg ble tett i nesen da jeg begynte på Cipralex men etter en stund så fikk jeg et annet merke enn Cipralex (samme virkestoff) og ble kvitt bortimot alle bivirkninger. Anbefaler å høre på apoteket om du kan få et annet merke og husk å gi beskjed om bivirkninger til legen din.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 54 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Jeg merket at jeg ble tett i nesen da jeg begynte på Cipralex men etter en stund så fikk jeg et annet merke enn Cipralex (samme virkestoff) og ble kvitt bortimot alle bivirkninger. Anbefaler å høre på apoteket om du kan få et annet merke og husk å gi beskjed om bivirkninger til legen din. Fikk en annen på apoteket som var billigere men det samme sa han bak disken. Husker ikke hva den heter. Ser at kløe, utslett og muskelstivhet kan være en bivirkning, men helt umulig å vite fordi de er jo så diffust. Synes ikke ssri funker så godt som snri så lurer uansett på å høre med legen om å bytte. Takk for svar Anonymkode: 82afd...149 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå