Rosewood Skrevet 19. september 2017 #21 Skrevet 19. september 2017 Som oftest noe ostegratinert! 😋 Ofte hjemmelaget pizza, toppingen og saus varierer alt ettersom. Lasagne, moussaka, tacolasagne, ostegratinerte nachos, enchiladas, kylling i form med løk, matfløte, salsa og ost på toppen. Nam ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #22 Skrevet 19. september 2017 Jeg spiser litt usunnere fredag/lørdag og som oftest kvalitetsfisk på søndag med godt tilbehør. Fredag/lørdag gjerne taco/pizza/et eller annet ostegratinert. Anonymkode: 7db41...90c
Cecilie82 Skrevet 19. september 2017 Forfatter #23 Skrevet 19. september 2017 (endret) 23 timer siden, moroklompen skrev: Hvordan lagde du de? Anbefaler deg å fylle dem og steke dem i panna på begge sider, det blir alltid bra her :-D Sjekk ut trinesmatblogg.no sine. De blir altid en vinner hos oss http://trinesmatblogg.no/2010/08/04/quesadillas-med-ruccula-ost-skinke-og-soltørket-tomat/ Endret 19. september 2017 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 21. september 2017 Forfatter #24 Skrevet 21. september 2017 Tenkte å prøve meg på denne paien i morgen http://trinesmatblogg.no/2014/05/29/pai-med-tind-spekeskinke-paprika-og-asparges/#comment-61010
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå