Gå til innhold

Angst og ADHD behandling.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen dame som har slitt med sterk angst siden jeg var liten. Det eskalerte da jeg var ett parogtyve og jeg måtte oppsøke hjelp. Ble anbefalt intensiv eksponeringsterapi bla for sosial angst, noe som bare førte til at jeg ble enda verre. Har nå store problemer med å oppholde meg i samme rom/bil som andre mennesker. Er nå uføretrygdet fordi jeg fungerer så dårlig. Til tross for dette så presser jeg meg selv hver eneste dag, og er både sosial og aktiv (med pauser innemellom), men angsten er like sterk. Jeg er utrolig sliten da det koster så masse krefter å komme gjennom dagene. FIkk også adhd diagnosen i voksen alder og plages av konstant uro og oppmerksomhetssvikt. Medisiner funger ikke, da jeg får så mange bivirkninger.

Jeg har prøvd uttallige behandlingsmetoder, psykologer, dps, tiltak og medisiner. Men ingenting hjelper, og det er nå stor usikkerhet rundt hva som skal gjøres videre. Mindfullness, avspenning og yoga er også prøvd ut.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Håper vel at noen har en solskinnshistorie å komme med, så kan gi meg videre håp. Alt jeg ønsker er en bedre hverdag. Mitt største ønske er å komme tilbake til jobb.

Noen som har prøvd alternativ behandling? Prøvd noe utenom vanlig skolemedisin som hjelper? Eller kanskje har tips til en dyktig psykiater som er flink på adhd?

Anonymkode: 2cb0a...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen:)

Anonymkode: 2cb0a...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...