linsejesus Skrevet 7. oktober 2017 #41 Del Skrevet 7. oktober 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvor får du det at jeg har forsøkt noen komparativ analyse? Anonymkode: 0f4a9...c59 Og hvor får du det fra at jeg har påstått noe om hva du har forsøkt? Det var et spørsmål. Forresten artig at du påpeker at de pakker ting inn i et språk som får det til å se imponerende ut, mens du selv sier "komparativ analyse" i stedet for "sammenligning". Men det var kanskje tongue-in-cheek. Uansett ser jeg absolutt verdien av et forum der man fritt kan diskutere rusmidler og -bruk uten å bli slettet for å gi råd om trygg bruk eller mene at det er greit å ruse seg. Typisk respons i tråder som handler om rusbruk på KG er "dump ham!" på den ene siden og "nei, hasj er sunt og dreper kreft" på andre. Og den som kanskje trengte hjelp og kunnskap og andres erfaringer er like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #42 Del Skrevet 7. oktober 2017 Freakforum er for drittunger som tror at det er kult å røyke hasj og ruse seg på antidepressiva blandet med alkohol. Hva med en tur innom Dark web? Anonymkode: fcdfe...ede 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #43 Del Skrevet 9. oktober 2017 På Saturday, October 07, 2017 den 2.14, AnonymBruker skrev: Nei, fordi KG får de verste mennene. Anonymkode: a062b...93e Kvinneguiden representrer vel noe av det verste, fra begge kjønn? Anonymkode: 3c702...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå