AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Del Skrevet 17. september 2017 ...der det diskuteres mye rart. Alt fra kriminelle handlinger, oppskrift på dette, rus, rusbruk osv. Er du der inne? Anonymkode: fbea3...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Del Skrevet 18. september 2017 Ja. Deler du ikke samme interesser så vil jeg ikke anbefale deg å være der. Anonymkode: e4c39...d95 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Del Skrevet 18. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Deler du ikke samme interesser så vil jeg ikke anbefale deg å være der. Anonymkode: e4c39...d95 Ja, jeg er der. Masse lovlig og interessante ting som prates om også. Interesserer du deg ikke for rusmiddler, må du ikke lese akkuratt den seksjonen da 😂 men ja, mye svært soennende lesestoff der (jeg har aldri drevet på med stoff selv) Anonymkode: 8e644...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg har veldig sans for freak forum jeg. Det rare er at ute i det virkelige liv så virker det som alle er så imot de temaene som diskuteres der og skal snakke nedsettende om det, mens med engang man kommer på nett som det som flertallet, ja så og si alle har skiftet totalt mening...hva kommer det av tro Anonymkode: fbea3...a5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Del Skrevet 18. september 2017 Det er rusmidlene jeg interesserer meg for. Nå tør jeg ikke skrive mer før moderatorene finner ut hvem jeg er. Anonymkode: e4c39...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg pleide å henge der for noen år siden, for å diskutere polotikk og sånn. Men det begynner å bli noen år siden jeg gadd å henge der. Det var så lite aktivitet der som var særlig interesserende. Anonymkode: 3c702...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. september 2017 #7 Del Skrevet 18. september 2017 Var der en uke i 2016 - syntes det var veldig kjedelig. Lite aktivitet generelt og de få trådene det var litt aktivitet i var utenfor mine interessesfære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Del Skrevet 18. september 2017 Nei men jeg har vært innom og bare loka litt tidligere for nysgjerrighetens skyld. Siden jeg ikke har noen interesse av å tilvirke kjemiske stoffer, bomber eller narko verken til eget bruk eller andres så blir det forumet der fort kjedelig. Anonymkode: 55cbc...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 18. september 2017 #9 Del Skrevet 18. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig sans for freak forum jeg. Det rare er at ute i det virkelige liv så virker det som alle er så imot de temaene som diskuteres der og skal snakke nedsettende om det, mens med engang man kommer på nett som det som flertallet, ja så og si alle har skiftet totalt mening...hva kommer det av tro Anonymkode: fbea3...a5b Jeg vet ikke om du har prøvd å diskutere rusmidler her på Kvinneguiden, det er ikke helt det samme som å diskutere det på Freak for å si det pent, og det handler ikke bare om reglene til forumet. At det kan være lettere å snakke om på nett kan jeg være enig i. At flertallet endrer mening og plutselig synes det er helt stuerent å snakke om, not so much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. september 2017 #10 Del Skrevet 18. september 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er rusmidlene jeg interesserer meg for. Nå tør jeg ikke skrive mer før moderatorene finner ut hvem jeg er. Anonymkode: e4c39...d95 Moderatorene kan når som helst sjekke hvem som har postet anonymt. Har ikke bruker på Freakforum, men er innom av og til hvis jeg lurer på noe som har med rus eller elektronikk å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #11 Del Skrevet 18. september 2017 Åneiiii. Please ikke nevn det forumet her inne, da får vi alle grinerunker trollene herfra over der hvor det faktisk er en haug av intelligente bra folk. Anonymkode: 08eca...ba2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Del Skrevet 6. oktober 2017 Enig i at folkene på freak forum er mye MYE mer intelligente enn flesteparten her inne. Mye bedre folk som har mer for seg og som har både kunnskap og selvinnsikt på en helt annen måte enn hva man finner her Anonymkode: fbea3...a5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 6. oktober 2017 #13 Del Skrevet 6. oktober 2017 Vært der inne, men liker ikke helt at folk spør deg om dop og slikt. Også skal gamlinger diktere forumet basert på deres meninger, så... freak forum er mindre freak og mer kriminelt etter min mening. Var på en freak fest og ble spurt om jeg drev med dop siden de drev med dop. Og da jeg sa nei, var det liksom ingenting annet de ville prate om. Ble kalt usosial, men jeg kan ikke si at å snakke om dop er grunnen til at jeg ville være der. Såklart har jeg sosial angst og slikt også, så... ja... det hjalp ikke at folk ville dra frem kriminelle ting som første og eneste ting å prate om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #14 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg oppfatter freak som et forum der mindre intelligente folk slikker hverandre opp etter ryggen og gjensidig bekrefter feiloppfatninger som sannhet fordi de ønsker at virkeligheten skal være slik. Det er utrolig mye der inne som er livsfarlig. Oppfordring til bruk av store doser sterke rusmidler, og gjerne i farlig potente kombinasjoner. Freak er et ekkokammer for mindre intelligente. Anonymkode: 0f4a9...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #15 Del Skrevet 6. oktober 2017 Helt ok for noen ting, men blir sprø av alt det dopforherligende fjaset til mange der. Anonymkode: 7ff98...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #16 Del Skrevet 6. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfatter freak som et forum der mindre intelligente folk slikker hverandre opp etter ryggen og gjensidig bekrefter feiloppfatninger som sannhet fordi de ønsker at virkeligheten skal være slik. Det er utrolig mye der inne som er livsfarlig. Oppfordring til bruk av store doser sterke rusmidler, og gjerne i farlig potente kombinasjoner. Freak er et ekkokammer for mindre intelligente. Anonymkode: 0f4a9...c59 Veldig mye av det samme kan sies om Kvinneguiden da... Bortsett fra de delene om rusmidler da selvfølgelig... Anonymkode: 3c702...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #17 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg har vært innom og sett noen ganger. Er totalt imot alt som står der og fatter ikke at det er lov. Det positive med det er vel at det kanskje sparer noen liv at noobs har et sted å søke råd. Anonymkode: f4208...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #18 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg laget en bruker der bare for å dele en oppskrift med en annen bruker der, på hvordan en hakket telenors routere. Han spredte infoen for vær og vind og tok æren for det. Noe som passet meg helt ypperlig. Jeg kontaktet Telenor før det og sa i fra om at det var lett å hakke routerne deres og at hvem som helst både kunne og ville gjøre det. De brydde seg ikke. Et halvt år senere, når denne informasjonen var spredt for vær og vind ble de kontaktet av Dagbladet, Telenor altså. Da prøvde de fortsatt å hevde at det var helt ufarlig om noen tok seg inn på ditt nett. Jeg kontaktet journalisten og forklarte hvor lett det var å hakke et nettverk når du først var inne på det, så du kunne få med alt mulig av informasjon som ble sendt over nettverket, som kredittkortinfo når folk brukte nettbutikker og mye annet (dette var før SSL ble standard). Etter at journalisten hadde ringt Telenor tre ganger og pratet med en som var ansvarlig for disse routerne, tre ganger, så endte det med at den fyren til slutt brøt sammen og tilsto at dette var en stor bommert begått av Telenor. De skulle gå i gang med en gang og rette opp i dette, sa han, mens han gråt i telefon. For all del, jeg finner ikke glede i å tråkke på andre, men jeg synes heller ikke synd på han. Han løy og prøvde å manipulere folk til å tro at ingenting var galt, når dette var noe som kunne koste brukerne mange tusen, hvis de ble ofre for hacking. Det er det jeg har brukt freak forumet til. Og nei, det jeg gjorde gjorde jeg på min egen Telenor-router. Så det var ikke ulovlig. Anonymkode: e6e29...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #19 Del Skrevet 6. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har vært innom og sett noen ganger. Er totalt imot alt som står der og fatter ikke at det er lov. Det positive med det er vel at det kanskje sparer noen liv at noobs har et sted å søke råd. Anonymkode: f4208...f09 Veldig mange av de rådene som gis der kan ta livet av folk..... Anonymkode: 0f4a9...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #20 Del Skrevet 6. oktober 2017 Meh.. er litt på freak men liker ikke helt. Kan ikke måle seg med gamle root.no (eller freakforum), og når ikke opp til sitt svenske søster-forum flashback til anklene en gang. Anonymkode: be85b...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå